1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. پیش فروش ساندرو استپ وی از 10 مهر ماه با شرایط جدید

پیش فروش ساندرو استپ وی از 10 مهر ماه با شرایط جدید

7 مهر 1395
  • 3

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از پیش‌فروش مجدد خودروی رنو ساندرو استپ‌وی در دهم مهر ماه خبر داد.

Sandro Stepway

رضا تقی‌زاده اظهار کرد: به دلیل استقبال بالای مشتریان در دور اول پیش‌فروش خودروی ساندرو استپ‌وی و با توجه به آنکه برخی متقاضیان موفق به خرید این محصول نشدند پیش‌فروش جدید این خودرو با موعد تحویل ماه‌های بهمن و اسفند امسال از ۱۰ صبح شنبه دهم مهر ماه آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: با هدف ایجاد امکان خرید برای تمام متقاضیان، پیش‌فروش ماه‌های بهمن و اسفند صرفا برای مشتریان و از طریق ثبت‌نام اینترنتی اعلام شده بوده و در این ثبت‌نام هر کد ملی تنها یک بار امکان ثبت‌نام را دارد.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه در این طرح فروش برای کسانی‌که قبلا سابقه خرید ساندرو استپ‌وی را دارند، امکان خرید وجود نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: با توجه به میزان استقبال و تقاضای بازار این روش فروش برای این خودرو ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: متقاضیان خودروی ساندرو استپ‌وی اطمینان داشته باشند که امکان خرید به نرخ مصوب از طریق سایت شرکت سایپا با هدف جلوگیری از ایجاد بازار سیاه ادامه خواهد داشت و در این طرح، به منظور جلوگیری از سوءاستفاده و بهره‌برداری بهتر متقاضیان، امکان صلح حواله ثبت‌نامی وجود ندارد.

Sandro Stepway

منبع: ایران جیب



نظرات

  • ابراهیم ابراهیم (15 آبان 1395 ساعت 22:36)

    واقعا متاسفم برای این دلالا ومخصوصا خو نمایندگی ها اخه چجوری میتونن یه ماشین رو ۷ ال ۱۰ میلیون بالای قیمت بفروشن ایا این پول حرام نیست؟

  • یک ترفند جدید از خودروییها یک ترفند جدید از خودروییها (8 مهر 1395 ساعت 09:47)

    فروش رنو ساندرون استب با مدل و ترفند جدید ابتدا بین نمایندگی ها به فروش رفت بازار سیاه درست کردند وحواله ها به فروش رفت و حالا هم با کد ملی می خواهند بفروشند ولی قیمت نهایی در موقع تحویل رقم می خورد این یعنی مدیریت افزایش قیمت خودرو بر اساس عدم اگاهی مردم از دلالی مدرن خودرویی ها خدا خودش به داد مردم برسد .کسی جز ذات خودش جلودار زالو صفتان نیست

    علیرضا علیرضا (11 مهر 1395 ساعت 13:37)

    این گرگ سالهاست که با این گله آشناست