1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش ویژه خودروهای وارداتی با تسهیلات ویژه در نمایشگاه خودرو البرز

فروش ویژه خودروهای وارداتی با تسهیلات ویژه در نمایشگاه خودرو البرز

14 تیر 1396
  • 0

شرکت های وارد کننده رسمی خودرو در طی برگزاری نمایشگاه خودرو البرز اقدام به فروش ویژه محصولات وارداتی خود نموده اند تا فرصت مناسبی باشد برای خریداران تا بتوانند در کنار مشاهده و بررسی خودروی مورد علاقه خود از نزدیک نسبت به خرید هم اقدام نمایند . در حال حاضر دو شرکت آسان موتور نماینده رسمی هیوندای و شرکت آرین موتور پویا نمایندگی رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن در ایران طرح فروش ویژه را اعلام کرده اند که مطمئنا شرکت های دیگر هم در حین برگزاری نمایشگاه خودروی البرز طرح های ویژه خود را اعلام خواهند کرد .

 فروش ویژه خودروهای وارداتی با تسهیلات ویژه در نمایشگاه خودرو البرز

1- شرایط فروش ویژه ی میتسوبیشی در نمایشگاه کرج

شرکت آرین موتور پویا نمایندگی رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن در ایران جهت رفاه حال دوستداران این برند اصیل و با کیفیت ژاپنی و همزمان با جشن 100 سالگی میتسوبیشی، مشتریان در صورت خرید در غرفه ی آرین موتور از تخفیف ویژه ی 1 درصدی درکنار تسهیلات تا ١٨ ماهه بدون بهره و ٢٤ ماهه ١٤ درصد بهره خواهند برد.

‎مدل های Outlander, ASX, Lancer, Mirage نیز در غرفه ی این شرکت در نمایشگاه خودرو البرز که از تاریخ 13 الی جمعه 16 تیرماه از ساعت 18 الی 24:00 به آدرس : کرج، مهرویلا، پل شهدای پلیس برگزار می شود جهت بازدید عموم عرضه خواهند شد.

2- تخفیف ویژه خرید محصولات هیوندای آسان موتور در نمایشگاه خودرو البرز

 فروش ویژه خودروهای وارداتی با تسهیلات ویژه در نمایشگاه خودرو البرز

رضا غلامی، مدیر نمایندگی آسان موتور در کرج اعلام کرد : در نمایشگاه خودرو البرز سوناتا، توسان و الانترا را به نمایش گذاشته‌ایم. خریداران خودرو طی نمایشگاه علاوه بر امکان خرید نقدی و اعتباری محصولات، از دو میلیون تومان تخفیف ویژه نمایشگاه نیز برخوردار خواهند شد."

غلامی در مورد وضعیت فروش محصولات جدید آسان گفت:"مدتی قبل سوناتا هیبرید را عرضه کردیم که با استقبال خوبی مواجه شد به‌گونه‌ای که تمام سهمیه نمایندگی ما طی سه روز به فروش رسید."

وی در زمینه خدمات پس از فروش محصولات هیوندای گفت:"ما غیر از خدمات پس از فروش از طریق نمایندگی، خدمات امدادی 24ساعته به خودروهای هیوندای عرضه شده توسط آسان موتور نیز داریم. برای این منظور از امداد مرکزی آسان با ما تماس می‌گیرند و درخواست مشتریان را اطلاع می‌دهند و ما هم هر ساعتی از شبانه‌روز در کمترین زمان در محل مشتری حاضر می‌شویم و سرویس‌های امدادی را انجام می‌دهیم."

 فروش ویژه خودروهای وارداتی با تسهیلات ویژه در نمایشگاه خودرو البرز



نظرات