1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. آغاز دور جدید پیش فروش رنو ساندرو استپ وی (ظرفیت محدود)

آغاز دور جدید پیش فروش رنو ساندرو استپ وی (ظرفیت محدود)

9 آذر 1396
  • 1

معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا شرایط پیش فروش خودرو ساندرو استپ وی را به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) اعلام کرد.

دکتر رضا تقی زاده پیشاپیش با تبریک سالروز میلاد باسعادت پیامبراکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت: گروه خودرو سازی سایپا با هدف تامین نیاز بخشی از بازار و رضایت مندی مشتریان گروه سایپا ، مرحله جدید پیش فروش ساندرو استپ وی را از یک شنبه 12 آذرماه سال جاری آغاز خواهد کرد.

 آغاز دور جدید پیش فروش رنو ساندرو استپ وی (ظرفیت محدود)

وی تصریح کرد: با هدف پاسخگویی به نیاز مشتریان و متقاضیان، گروه خودروسازی سایپا طرح پیش فروش ساندرو استپ وی را با موعد تحویل فروردین و اردیبهشت سال 97 اجرایی می نماید.

تقی زاده گفت: در این طرح محدودیت کد ملی با هدف توزیع عادلانه و جلوگیری از عرضه مجدد اجرا خواهد شد و امکان ثبت نام تنها برای مشتریانی فراهم خواهد بود که تاکنون موفق به ثبت نام این خودرو نشده اند.

گفتنی است متقاضیان می توانند از ساعت 10 صبح یکشنبه 12 آذرماه سال 96 با مراجعه به سایت اینترنتی گروه خودروسازی سایپا اقدام به ثبت نام کنند.

نکات مهم بخشنامه :

- در ثبت نام با شرایط ذیل، مابقی قیمت خودرو در زمان تحویل براساس قیمت روز شرکت محاسبه خواهد شد.

- هر کد ملی صرفا مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو می باشد.

- امکان ثبت‌نام برای کسانی که قبلا موفق به ثبت نام خودروی مذکور شده اند، میسر نمی باشد.

- ثبت نام مذکور دارای حق خرید انصرافی و صلح نمی‌باشد.

 آغاز دور جدید پیش فروش رنو ساندرو استپ وی (ظرفیت محدود)

منبع سایپا


نظرات

  • ا. حجازیان ا. حجازیان (16 آذر 1396 ساعت 00:15)

    بی اخلاقی ترین و زشت ترین رفتار خودروسازان داخلی بویژه سایپا و پارس خودرو در روند پیش فروش خودرو ساندرو استپ وی قابل ملاحظه است. بی احترامی به شعور خریداران و مردمی که ساعت ها پای دستگاههای کامپیوتر در کافی نت یا در منزل معطل می شوند به امید این که شاید فرصتی به آنها داده شود.و یک دستگاه ثبت نام کنند. که هیچ وقت به نتیجه نمی رسند.
    چرا سازمان های ناظر؛ مثلا سازمان حمایت از مصرف کنندگان اینجا سری نمی زنند و کنترل ندارند که چرا این خودروساز ، این چنین ملت رو سرکار می گذارندو فرصت برابری وجود ندارد. ولی بلافاصله زبرمجموعه های فروش آنها ، شروع به فروش حواله های خودرو با قیمت گزاف می کنند. تا کی این ظلم و اجحاف باید به مردم روا شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟