1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. برای اولین‌بار فروش هیوندای سوناتا هیبرید در ایران توسط آسان‌موتور + قیمت

برای اولین‌بار فروش هیوندای سوناتا هیبرید در ایران توسط آسان‌موتور + قیمت

17 اردیبهشت 1396
  • 0

از عصر امروز شنبه 16 اردیبهشت‌ماه 96 ، آسان موتور به عنوان نماینده رسمی هیوندای کره جنوبی در ایران، فروش نسخه هیبرید هیوندای سوناتا LF را با قیمت 161 میلیون تومان آغاز کرده است.

  برای اولین‌بار فروش هیوندای سوناتا هیبرید در ایران توسط آسان‌موتور + قیمت

بر اساس اعلام آسان موتور، سوناتا LF هیبرید عرضه شده از سوی این شرکت با بالاترین سطح امکانات وارد بازار ایران خواهد شد و خریداران می توانند با پرداخت 161 میلیون تومان، این خودرو را با شرایط فروش 120 روزه دو ودیعه ای همراه با سود مشارکت خریداری کنند.

سوناتا LF هیبرید عرضه شده از سوی آسان موتور با بالاترین سطح تجهیزات وارد کشور خواهد شد و از این نظر خریداران نه تنها کمبودی نسبت به نمونه های بنزینی این خودرو حس نمی کنند بلکه در مواردی از جمله توان فنی و بعضی از آپشن ها، خودروی متفاوت و قدرتمند تری را نسبت به نمونه های بنزین سوز در اختیار خواهند داشت.

هیوندای سوناتا هیبرید LF عرضه شده از سوی آسان موتور همچون دیگر خودرو های این شرکت از 5 سال یا 150 هزار کیلومتر گارانتی برخوردار هستند ضمن آنکه برای اطمینان خاطر خریداران این خودرو ها، گارانتی جداگانه ای به مدت هفت سال برای مجموعه باتری های این خودرو در نظر گرفته شده است.

هیوندای سوناتا LF هیبرید را بیشتر بشناسید

سوناتا LF هیبرید از یک موتور بنزین سوز و یک موتور الکتریکی بهره می برد که هر یک از آن ها به تنهایی می توانند خودرو را به حرکت در آوردند ضمن آنکه به صورت ترکیبی نیز وارد مدار می شوند تا به این ترتیب سوناتا LF هیبرید حتی از نمونه های بنزین سوز نیز قویتر باشد.

موتور بنزین سوز این خودرو نمونه ای دو لیتری و GDI است که به تنهایی 156 اسب بخار قدرت و 193 نیوتون متر گشتاور دارد و از سیستم زمان بندی متغیر سوپاپ ها بهره می برد. در کنار این موتور بنزین سوز، یک موتور الکتریکی هم بر روی سوناتا LFهیبرید نصب می شود که 51 اسب بخار قدرت دارد و می تواند گشتاور 205 نیوتون متری را در اختیار راننده قرار دهد.

همان گونه که عنوان شد هر یک از این دو موتور به تنهایی می توانند سوناتا LF هیبرید را به حرکت در آوردند و به این ترتیب از یک سو در سرعت های پایین و در ترافیک شهری این خودرو می تواند تنها با موتور الکتریکی خود حرکت کند و در سرعت های بالاتر موتور بنزین سوز برای افزایش توان وارد مدار می شود ضمن آنکه در زمان خالی شدن باتری ها، موتور بنزین سوز مانند یک خودروی عادی سوناتا را به حرکت در می آورد و مجموعه باتری را هم شارژ می کند. البته سوناتا هیبرید برای علاقه مندان به رانندگی سریع هم گزینه ای ایده‌آل است چرا که در زمان شتاب گیری و یا حرکت با سرعت بالا، هر دو موتور می توانند به صورت همزمان وارد مدار شوند و در مجموع 193 اسب بخار قدرت تولید می کند که بیشتر از قدرت موتور بنزین سوز سوناتا های عادی است.

به این ترتیب سوناتا LF هیبرید می تواند ترکیبی از یک راندگی اقتصادی و یک رانندگی سریع را ارائه کند به گونه ای که مصرف سوخت ترکیبی آن با وجود ابعاد بزرگ و قدرت بالای موتور تنها 4.7 لیتر در یکصد کیلومتر است و از سوی دیگر می تواند بیش از 190 کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد.

  برای اولین‌بار فروش هیوندای سوناتا هیبرید در ایران توسط آسان‌موتور + قیمت

منبع : ایران جیب



نظرات