1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. شرایط فروش سایپا ساینا – دی 94

شرایط فروش سایپا ساینا – دی 94

21 دی 1394
  • 0

 شرایط فروش سایپا ساینا – دی 94

گروه خودروسازی سایپا در راستای رویکرد توسعه ی محصول و ارائه ی محصول جدید به سبد محصولات خود، به زودی تولید انبوه خودروی ساینا را آغاز نموده و روانه ی بازار می کند. با عرضه و تولید انبوه ساینا ، تلاش های مهندسان و متخصصان گروه خودروسازی سایپا برای پوشش سلیقه های متنوع مشتریان به بار خواهد نشست و سیاست های توسعه ی محصول همچنان به صورت جدی دنبال خواهد شد.

خودروی جدید ساینا از ویژگی هایی برخوردار است که خواسته ها و انتظارات مشتریان را در رنج قیمتی متوسط برآورده می کند.

امکانات ایمنی و رفاهی ساینا مناسب و مطلوب می باشد. ساینا مجهز به سیستم پیشرفته ترمز (ای بی اس) و (ای بی دی) و دارای 2 ایربگ سرنشینان جلو و سیستم ضد سرقت ایموبلایزر است و همه امکانات به روز شده در خصوص آینه ها، صفحه نمایش، سنسور پارک دنده عقب (در مدل لوکس)، کمر بند ایمنی با قابلیت تنظیم ارتفاع و پیش کشندگی، نمایش دمای محیط بیرون، قفل مرکزی ، قفل ایمنی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک (در مدل کولس) و ... را داراست. ساینا خودرویی است که جوابگوی خانواده های ایرانی در مسافرت های بین شهری و شهری است.

از مشخصات فنی ساینا می توان به گیربکس دستی 5 سرعته، موتور از نوع M15، تعداد 4 سیلندر خطی، استاندارد آلایندگی یورو 4، حداکثر قدرت 80 اسب بخار در5300 دور در دقیقه اشاره کرد.مصرف سوخت ساینا در سیکل ترکیبی 7 لیتر در 100 کیلومتر است که این خودرو را در رده ی خودروهای کم مصرف قرار داده و رضایت مشتریان را به دنبال خواهد داشت.

شرایط فروش محصول جدید شرکت سایپا ساینا با قیمت قطعی و تخفیف ویژه از روز دو شنبه مورخ 21 دی ماه 94 ساعت 14 بعداز ظهر به شرح ذیل فعال خواهد گردید .

قیمت و شرایط فروش خودروی جدید ساینا :

متقاضیان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نمایندگی های سایپا در سراسر کشور مراجعه نمایند .

 شرایط فروش سایپا ساینا – دی 94

منبع سایپا


نظرات