1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. اطلاعیه شرکت سایپاسیتروئن پس از اولین پیش فروش موفق محصول Citroen c3

اطلاعیه شرکت سایپاسیتروئن پس از اولین پیش فروش موفق محصول Citroen c3

28 اردیبهشت 1397
  • 6

قابل توجه مشتریان محترم
شرکت سایپا سیتروئن پس از اولین پیش فروش موفق خودرو Citroen C3 به اطلاع هموطنان محترم می‌رساند:

با توجه به استقبال چشمگیر مشتریان ازپیش فروش اولیه که شامل ورود 44 هزار نفر به سایت فروش اینترنتی جهت 2000 دستگاه خودرو بوده است، ضمن عذر خواهی از مشتریانی که موفق به خرید محصول نشده‌اند، این شرکت امیدوار است در سایر برنامه‌های فروش که در آینده نزدیک اطلاع رسانی و انجام خواهد شد در خدمت این عزیزان محترم باشد.

بخستین تجربه سواری و بررسی سیتروئن C3 در ایران

با توجه به ارسال نام کاربری و رمز عبور برای مشتریان وارد شده به سیستم فروش اینترنتی در زمان ثبت نام، تنها نام کاربری و رمز عبور مشتریانی که پرداخت موفق داشته و کد سفارش دریافت نموده‌اند، معتبر می‌باشد.

با توجه به فرآیند انتخاب نمایندگی توسط مشتریانی که پرداخت موفق داشته و شماره سفارش در اختیار آنها قرار گرفته و موفق به انتخاب نمایندگی نشده‌اند، به استحضار می‌رساند هیچ گونه مشکلی در فرآیند انتخاب نمایندگی وجود نداشته و این مشتریان می‌توانند به مرور زمان نسبت به انتخاب نمایندگی مورد نظر خود اقدام فرمایند.که شرکت به مشتریانی که موفق به انتخاب نمایندگی نگردیده اند اطلاع رسانی خواهد نمود. لذا از مشتریان محترم تقاضا می گردد از مراجعه حضوری به شرکت و نمایندگی های منتخب خودداری نمایند. • در مورد سایر مشتریان که تنها شماره همراه و ایمیل خود را به اشتباه ثبت نموده‌اند با تماس با شماره 54945 - 021 شرکت مشاورین گسترش الکترونیک ایما (مگا) نسبت به رفع موضوع فوق و دریافت رمز ورود و انتخاب نمایندگی اقدام فرمایند.

مشتریانی که موفق به خرید نشده‌اند دقت داشته باشند که در این مرحله منحصراً فروش به صورت الکترونیکی از طریق سایت این شرکت انجام پذیرفته و همچنین مطابق بخشنامه‌های فروش این محصول که در سایت موجود بوده و به اطلاع مشتریان رسیده است صراحتاً ذکر گردیده که خودرو غیر قابل صلح می‌باشد و مجوز صلح قرارداد تا به امروز برای هیچ یک از نمایندگی‌های مجاز این شرکت و مشتریان صادر نشده و استفاده از عناوینی از قبیل کارتکس، صلح نامه یا خرید و فروش حواله از جانب شرکت معتبر نبوده و این شرکت هیچ مسئولیتی در این خصوص بعهده نخواهد گرفت و با توجه به مشاهده این موارد در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی، این موارد می‌تواند زمینه‌ای برای کلاهبرداری باشد و شرکت سایپا سیتروئن حق شکایت و پیگیری از مراجع ذیصلاح جهت این موارد را برای خود محفوظ می‌داند.

با توجه به محدودیت ثبت نام یک دستگاه با هر کد ملی، هیچ گونه سهمیه خاص برای نمایندگی در نظر گرفته نشده و تمامی ظرفیت نام نویسی به صورت اینترنتی و آنلاین در اختیار مشتریان و متقاضیان قرار گرفته و تحویل خودرو صرفاً به تعهدات ثبت نامی انجام می‌پذیرد.

سایپا سیتروئن
معاونت استراتژی، بازار یابی و فروش

همچنین میتوانید بازدید car.ir از خط تولید این خودرو در کاشان و همینطور تجربه رانندگی و بررسی این خودرو را نیز مشاهده نمایید.

گزارش بازدید از کارخانه سایپا سیتروئن در کاشان

نخستین تجربه رانندگی با سیتروئن C3، محصول جدید سایپا سیتروئن


نظرات

  • حمید حمید (31 اردیبهشت 1397 ساعت 08:22)

    چرا مردم را دو ساعت سر کار میزارید. همش یه ربع دیگه یه ربع دیگه. از همون لحظه اول دکمه رو میزاشتی هر کی میخواست ثبت نام میکرد. تو استپ وی هم همین کارو کردید. کامل مشخصه یه ریگی به کفشتون هست با این پیش فروش. یک نفر رو هم ندیدم که تونسته باشه ثبت نام کنه!

  • عبدالله عبدالله (29 اردیبهشت 1397 ساعت 23:07)

    دوساله که سهام سایپا را به قیمت یکصدو چهل تومان خریده ام حالا قیمت ان نصف شده است با این همه درامد وفروش خودرو معلوم نیست به چه دلیل ما مردم باید ضرر کنیم کاری میکنن که مردم را به سوی خرید ارز وطلا ودلالی سوق دهند خدا را خوش می اید سرمایه ات را جهت حمایت از تولیدات کشور بکار بگیری وبعد از دو سال نصف بشه اخه عدالت وصداقتتاان کجاست

  • امیر امیر (29 اردیبهشت 1397 ساعت 11:35)

    البته قیمت تو بازار این خودرو باید160میلیون باشه با این همه متقاضی

  • بهروز بهروز (28 اردیبهشت 1397 ساعت 21:42)

    سایت ثبت نام ناکارآمد،صد رحمت به سایت ایران خودرو....

  • m m (28 اردیبهشت 1397 ساعت 21:28)

    44 هزار نفر رفتن برای پیش خرید . با توجه به قیمت ماشین که چیزی حدود 130 میلیون هستش نزدیک 6 هزار میلیارد تومن پول بدون استفاده دست مردم هستش که می خوان باهاش ماشین بخرن . بعد می گن مردم مشکل مالی دارن .

  • mohammad mohammad (28 اردیبهشت 1397 ساعت 15:05)

    چقدر سایپا دروغگو هست فکر نکنم اصلا کسی تونست ثبت نام کنه همش رو خودشون از قبل فروخته بودن یه نطارتی باید روی ثبت نام میشد ازمراجع بالاتر بازم صد رحمت به ایران خودرو