1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. پیش فروش مشارکتی تلیسمان با تحویل 150 روزه توسط نگین خودرو

پیش فروش مشارکتی تلیسمان با تحویل 150 روزه توسط نگین خودرو

12 آبان 1395
  • 2

۴ مهر ماه بود که شرکت نگین خودرو به عنوان نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، لوکس ترین خودرو این برند را به بازار معرفی کرد و چند روز بعد، فروش با موعد تحویل ٣۰ روزه آن را آغاز کرد.

در فروش اولیه این خودرو شاهد استقبال خوبی از تلیسمان بودیم و بعد از آن تصاویر تلیسمان های در حال حمل به تهران، ثابت کرد که موعد تحویل این خودروها در زمان مقرر انجام می شود. شرکت نگین خودرو برای جلوگیری از ایجاد بازار سیاه و افزایش قیمت تلیسمان، طرح فروش قطعی و مشارکتی این خودرو را با تحویل120 روز کاری آغاز کرد تا مشتریان واقعی بتوانند این خودرو را با شرایط و قیمت مناسب خریداری کنند. بعد از تنها چند روز اتفاقی عجیبی که رخ داد استقبال بینظیر از این خودرو لوکس فرانسوی توسط مشتریان بود بنحوی که دوباره تلیسمان رکورد فروشی فراتر از انتظار را ثبت کرد و قبل از زمان محتمل، ظرفیت طرح فروش 120 روز کاری به پایان رسید.

حال شرکت نگین خودرو برای کنترل بازار و اطمینان خاطر به مشتریان خود، طرح فروش مشارکتی جدیدی را برای تلیسمان آغاز کرده است. این درحالی است که طبق عرف بازار و قواعد فروش، شرکت های واردکننده و خودروساز، بعد از تکمیل ظرفیت فروش خود در زمان تحویل مشخص، مدتی شرایط فروش جدیدی برای خودرو مورد نظر اعلام نمی کنند. ولی نگین خودرو با توجه به رویکرد نوین خود در بحث رضایت مشتری و ایجاد اطمینان خاطر به مشتریان، در طرحی جدید خود برای رنو تلیسمان، فروش مشارکتی 150 روز کاری را فعال کرده است.

تلیسمان خودرویی است سدان و به عنوان لوکس ترین محصول رنو فرانسه شناخته می شود. این خودرو در تیپ E3 به فروش می رسد و موتور 1.6لیتری توربوشارژ دارد. پیشرانه این خودرو توان تولید 190 اسب بخار را دارد و گیربکس 7 دنده اتوماتیک دو کلاچه آن قدرت را به چرخ های جلو می رساند. شتاب 7.7 ثانیه ای و رسیدن به سقف سرعت 237 کیلومتر بر ساعت از ویژگی های این خودرو به حساب می آید. در طراحی و ساخت قطعات فنی تلیسمان از فناوری فرمول1 رنو استفاده شده است. شرکت نگین خودرو این خودرو را با تنوع 8 رنگ به بازار عرضه می کند و خودروهای وارد شده به ایران از جانب نگین خودرو، با نوع آب و هوا و بنزین ایران سازگار شده اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به نمایندگی های نگین خودرو در سراسر کشور یا به سایت www.neginkhodro.com مراجعه کنید.

 فروش مشارکتی رنو تالیسمان



نظرات

  • ramin ramin (12 آبان 1395 ساعت 23:56)

    قیمت قطعی خودرو چند؟ بعد صد و پنجاه روز میخان ب روز بگیرن؟؟؟؟

  • کیومرث کیومرث (12 آبان 1395 ساعت 13:52)

    البته نگین خودرو سابقه درخشانی از نظر بد قولی، ناقص فروشی و احترام به مشتری دارد. برای فروش داستر نیز قرارداد 120 روز را تا یکسال ادامه داد و در نهایت نیز خودرو های تحویلی فاقد بسیاری از مشخصات قید شده در کاتالوگ موجود در سایت نگین خودرو بوده تا حدی که حتی دفترچه راهنما نیز نداشت