1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. با پیش پرداخت ١٩ میلیون تومان رنو سیمبل ٢٠١٧ سوار شوید

با پیش پرداخت ١٩ میلیون تومان رنو سیمبل ٢٠١٧ سوار شوید

21 تیر 1396
  • 2

نگین خودرو، شرایط فروش نقدی و اعتباری رنو سیمبل ۲۰۱۷ را به‌عنوان اقتصادی‌ترین سدان اروپایی رنو در ایران را اعلام کرد.

با پیش پرداخت ١٩ میلیون تومان رنو سیمبل ٢٠١٧ سوار شوید

نگین خودرو، نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران در جدیدترین شرایط فروش خود، رنو سیمبل را به‌عنوان اقتصادی‌ترین سدان این شرکت فرانسوی در بازار ایران با شرایط متنوع نقدی و اعتباری و در مدل ۲۰۱۷ عرضه کرده است.

بر اساس اعلان نگین خودرو، رنو سیمبل با قیمت نقدی ۷۹٫۵ میلیون تومان عرضه شده است که خریداران از تخفیف خرید نقدی ۳٫۵ میلیون تومانی نیز بهره‌مند خواهند شد. این خودرو به‌صورت تحویل فوری عرضه می‌شود اما خریداران امکان پرداخت مبلغ این خودرو به‌صورت دومرحله‌ای را نیز دارند که در آن ۴۵ میلیون از قیمت خودرو در مرحله اول و ۳۱میلیون از قیمت خودرو در زمان تحویل خودرو پرداخت خواهد شد و زمان تحویل خودرو نیز ۳۰ روزه خواهد بود.

علاوه بر شرایط فروش نقدی، نگین خودرو رنو سیمبل را به‌صورت اعتباری نیز عرضه می کند. برای این منظور می‌توانید با پیش‌پرداخت ۳۲٫۹ میلیون تومانی خودرو را به‌صورت فوری تحویل بگیرید یا با پیش‌پرداخت اولیه ۱۹میلیون تومانی و پرداخت دوم ۱۲٫۹ میلیون تومانی (۲۰ روز بعد) خودرو را به‌صورت ۳۰ روزه ثبت نام کنید. خریداران در هر دو روش از وام ۵۰ میلیون تومانی بهره‌مند خواهند شد که بازپرداخت آن ۱۲، ۲۴ یا ۳۰ ماهه خواهد بود که در بازپرداخت ۱۲ ماهه بدون کارمزد است.

رنو سیمبل عرضه شده از سوی نگین خودرو در این طرح از تریم PE است و مانیتور و نویگشین به‌صورت استاندارد بر روی آن نصب می‌شود. رنو سیمبل از موتور ۱٫۶ لیتری بهره می‌برد که ۱۰۵ اسب بخار قدرت دارد و توان آن از طریق یک گیربکس چهارسرعته اتوماتیک به چرخ‌ها می‌رسد. این خودرو با ۵ سال یا ۱۵۰هزار کیلومتر گارانتی به مشتریان عرضه می‌شود.

با پیش پرداخت ١٩ میلیون تومان رنو سیمبل ٢٠١٧ سوار شوید



نظرات

  • nader nader (25 تیر 1396 ساعت 07:22)

    گول نخورید من با دعوا ماشینمو گرفتم تازه کلی ایراد هم داره پلاک کردنش مصیبته

  • kiomars kiomars (21 تیر 1396 ساعت 16:35)

    اقتصادی‌ترین سدان اروپایی؟؟؟!!!
    این اقتصادی ترین سدان در همین حوالی کنار خلیج فارس به قیمت 39000 تا 44000 درهم امارات یعنی بین 35 تا 39 میلیون تومان بدون مشتری است. بیچاره مصرف کننده ایرانی