1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. آغاز فروش ویژه اسکالا کروک از سوی نگین خودرو

آغاز فروش ویژه اسکالا کروک از سوی نگین خودرو

21 شهریور 1394
  • 0

 آغاز فروش ویژه اسکالا کروک از سوی نگین خودرو

 آغاز فروش ویژه اسکالا کروک از سوی نگین خودرو

 آغاز فروش ویژه اسکالا کروک از سوی نگین خودرو

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نگین خودرو؛ نماینده رسمی Renault در ایران طرح فروش ویژه رنو اسکالا کروک (کابریولت) را برای علاقمندان به این نوع خودرو اعلام کرد.

این طرح که برای نخستین بار در سال 1394 اجرا خواهد شد به تعداد محدود و تا تکمیل ظرفیت ادامه داشته و به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

شکوهی با بیان اینکه خیلی از مؤلفه های این طرح به انتخاب مشتریان است گفت: در این طرح مشتریان می توانند با بهره مندی از 60 میلیون تومان تسهیلات بدون بهره و پرداخت 75 میلیون تومان به هنگام ثبت نام و در زمان تحویل 55 میلیون تومان صاحب این خودرو زیبای اروپایی شوند.

مدیر بازاریابی شرکت نگین خودرو با بیان اینکه تحویل این خودرو 15 روزه است درباره قیمت نهایی این محصول اعلام کرد: قیمت اعلام شده برای این خودرو قطعی است و در حال حاضر اسکالا کروک با وجود کیفیت بسیار عالی و بهره بردن از آپشن های رقابتی، مناسب ترین خودروی کروک حال حاضر ایران است.

شکوهی تصریح کرد: در این طرح همچون تمامی محصولات نگین خودرو، اسکالا کروک با 5 سال و یا 150 هزار کیلومتر گارانتی عرضه می شود و هم اکنون این فرصت برای مشتریان رنو فراهم شده است تا بتوانند مالک این خودرو اروپایی شده و از رانندگی با این خودروی خاص لذت ببرند.

وی گفت: هموطنان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت نگین خودرو به نشانی www.neginkhodro.com و یا با مراجعه حضوری به شعب و نمایندگیهای فروش شرکت در سراسر کشور اقدام کنند.

شکوهی در رابطه با آخرین وضعیت تحویل خودروهای رنو به مشتریان خاطر‌ نشان کرد: طی روز های آتی گزارش کاملی در خصوص عملکرد شش ماهه نخست نگین خودرو در سال 1394 منتشر خواهد شد که بدون شک برای تمامی علاقمندان به این برند اصیل و اروپایی شنیدنی خواهد بود.

 آغاز فروش ویژه اسکالا کروک از سوی نگین خودرو



نظرات