1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش ویژه رنو داستر مدل 2015

فروش ویژه رنو داستر مدل 2015

16 فروردین 1394
  • 2

شرکت نگین خودرو نماینده انحصاری محصولات رنو در ایران شرایط جدید فروش رنو داستر 2015 به همراه هدایای ویژه را منتشر نمود .

نکات مهم بخشنامه :

کلیه هزینه های شماره گذاری و فیش عوارض 10 درصد بعهده شرکت بوده که از مبلغ پرداختی کسر گردیده است، و خریدار شخصا متعهد به پرداخت این مبلغ در محل شماره گذاری می باشد.

کلیه محصولات رنو با گارانتی شرکت نگین خودرو ارائه خواهد گردید .

هزینه بیمه شخص ثالث کلیه خودرو ها به عهده شرکت می باشد.

هزینه مالیات بر ارزش افزوده به عهده خریدار می باشد که در قیمت قطعی خودرو محاسبه گردیده است.

کلیه مبالغ مربوط به خرید نقدی خودرو می بایست فقط به نام و به حساب بانکی شرکت خدمات تجارت نگین خودرو واریز شده و شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال واریز مبالغ به غیر ندارد.

استفاده از تسهیلات موضوع این بخشنامه موکول به تکمیل و تایید کلیه مدارک درخواستی شرکت لیزینگ طرف قرارداد میباشد و در صورت عدم تایید مدارک، خریدار می تواند اقدام به خرید نقدی نماید و در صورت انصراف، وجه پرداختی عودت داده خواهد شد.

قراردادهای اقساطی با همکاری شرکت لیزینگ طرف قرارداد نگین خودرو منعقد می گردد. لذا اسناد و مدارک خودروهای فروخته شده به روش اقساطی در رهن شرکت لیزینگ طرف قرارداد بوده که پس از تایید و تسویه حساب با شرکت لیزینگ فک رهن خواهدشد.

فروش اقساطی با استفاده از شرایط لیزینگ، بیمه بدنه و هزینه ترهین به عهده خریدار بوده که در زمان اخذ چکهای تسهیلات، محاسبه و نقدا دریافت خواهد شد.

دریافت مبالغ خارج از بخشنامه تحت هر عنوانی غیر مجاز بوده و تخلف محسوب می شود.

جدول فروش رنو داستر 2015 ویژه فروردین 94 :

 فروش ویژه رنو داستر مدل 2015



نظرات

  • عارفی عارفی (17 فروردین 1394 ساعت 00:59)

    خودرو های رنو ارزش خرید دارن . ولی نه با نمایندگی نگین خودرو . قبل از خرید یه پرس و جویی بکنید ببینید این شرکت چه بلایی سر خریداران میاره . تاخیر در تحویل ( نحوه محاسبه جریمه تاخیر طوری هست که همیشه خریدار متضرر میکنه نه شرکت رو ) و افزایش قیمت ( قیمت های این شرکت اسما قطعی هست ولی وقتی قرارداد رو بهتر میخونید متوجه می شید شرکت اجازه ی افزایش قیمت رو داره چیزی که در مورد خودرو های داستر و فلوئنس تکرار شده و در حال حاضر هم تکرار میشه ) مدارک تمامی این گفته موجودمی باشد .

  • پوریا ایرانی پوریا ایرانی (16 فروردین 1394 ساعت 22:18)

    اگه ارزون تر بود با موفقیت بیشتری مواجه میشد