1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. پیش فروش رنو داستر 4WD اتوماتیک مدل 2016

پیش فروش رنو داستر 4WD اتوماتیک مدل 2016

4 مرداد 1394
  • 2

  پیش فروش رنو داستر 4WD اتوماتیک مدل 2016

خودرو داستر پیشتر در دو مدل اتوماتیک 4X2 و دستی 4WD در ایران حضور موفقی داشته و با توجه به پیشینه مثبت رنو در زمینه کیفیت و ایمنی خودرو، داستر به‌عنوان نماینده محصولات رنو در کلاس کراس اوورها در ایران، توانسته نظر خریداران خودرو در کشورمان را به‌سوی خود جلب کند و این مسأله از فروش بالای آن به ‌ویژه در ماه‌های اخیر مشخص است.

این خودرو از موتور دو لیتری 135 اسب بخاری بهره می‌گیرد. جعبه دنده این خودرو نیز از نوع 4 سرعته اتوماتیک باقابلیت تعویض دستی دنده‌ها (تیپ ترونیک) است که می‌تواند ترکیب مصرف سوخت مناسب، راحتی و آسایش جعبه دنده‌های اتوماتیک و لذت جعبه دنده‌های دستی را به‌صورت همزمان در اختیار راننده قرار دهد. داستر جدید از سیستم چهار چرخ متحرک هوشمند باقابلیت تنظیم انتقال نیرو میان دو محور از طریق یک کنترل مرکزی در کابین بهره می‌گیرد و به این ترتیب راننده می‌تواند میان وضعیت‌های تک دیفرانسیل 2WD، چهار چرخ متحرک 4WD و اتوماتیک یکی را انتخاب کند.

داستر 4WD جدید در زمینه امکانات هم گام بزرگی برداشته است چرا که اکنون به‌صورت استاندارد بر روی آن سیستم کنترل پایداری (ESP) نصب می‌شود که در این کلاس قیمتی، آپشن نادری در میان رقبا است. علاوه بر این‌ها، این خودرو از سیستم ترمز مجهز به ABS و EBD بهره می‌برد. رنو داستر 4WD همچنین به کروز کنترل و سیستم محدود کننده سرعت نیز مجهز است که آسایش زیادی را در زمان سفرهای طولانی فراهم می‌کند.

در داخل اتاق نیز تغییراتی نسبت به نمونه‌های تک دیفرانسیل دیده می‌شود که از آن جمله می‌توان به بهره گیری از سیستم صوتی مجهز به بلوتوث برای تماس‌های صوتی و نصب کنترل‌های سیستم صوتی روی فرمان اشاره کرد ضمن آنکه همچون داستر تک دیفرانسیل، روکش چرم بر روی فرمان آن وجود دارد.

در کنار همه این‌ها، بدون شک مشهودترین تغییر داستر 4WD در نمای ظاهری آن است، جایی که گرافیک چراغ‌ها و سپر خودرو تغییر کرده ضمن آنکه Day Light نیز بر روی آن نصب شده است. رنو برای افزایش جذابیت این خودرو، سر اگزوز و باربند آن را به‌صورت کروم کاری شده عرضه کرده و رینگ‌های آلومینیومی 16 اینچی موسوم به Black Diamond بر روی آن نصب شده است و مجموع این عوامل باعث شده در نگاه اول بتوان تفاوت این مدل را با نمونه‌های تک دیفرانسیل دید.

رنو داستر 4WD با مدل 2016 روانه بازار خودروی ایران می شود و با توجه به امکانات نصب شده بر روی آن و به‌طور مشخص چهارچرخ متحرک بودن این خودرو می‌توان با اطمینان گفت در کلاس خود بی‌رقیب است. با توجه به قیمت این خودرو در بازارهای جهانی این داستر آفرود، با قیمت 5/107 میلیون تومان در بازار کشور با سود مشارکت ۲۰ درصدی عرضه می شود که قیمت مناسبی برای خودرویی در این کلاس است و فاصله بسیاری از سایر رقبای همرده دارد.

داستر 2000 سیسی 4×4 مدل 2016 شامل کروز کنترل و محدود کننده سرعت، مجهز به ESP ، دو کیسه هوا، Day light ، مه شکن، فرمان چرمی ،سپر همرنگ بدنه ، رنگ متالیک ، دکمه های کنترل سیستم صوتی بر روی غربیلک ،سیستم کنترل باد تایر(TPMS) ، اگزوز و بار کرومی و رینگ آلومینیومی 16 اینچی می باشد. هزینه های شماره گذاری شامل عوارض شهرداری، هزینه اداره دارایی و فیش 10% می باشد که پرداخت آنها برعهده شرکت می باشد. کلیه محصولات فوق با گارانتی شرکت نگین خودرو ارائه خواهد گردید . هزینه بیمه شخص ثالث کلیه خودرو ها به عهده شرکت می باشد. هزینه مالیات بر ارزش افزوده به عهده خریدار می باشد که در قیمت قطعی خودرو محاسبه گردیده است. در صورت تاخیر شرکت در تحویل خودرو در زمان مقرر،جریمه تاخیر با نرخ 18 % به خریدار پرداخت خواهد شد.

  پیش فروش رنو داستر 4WD اتوماتیک مدل 2016



نظرات

  • کیومرث کیومرث (1 تیر 1395 ساعت 14:57)

    شرکت نگین خودرو از تابستان سال 94 در حال دریافت پول از مشتریان برای تحویل داستر دو دفرانسیل است. ایشان در ابتدا مهلت تحویل را 120 روزه اعلام کرده بودند ولی قریب به 10 ماه است که مشتریان انتظار میکشند.نظر به اعتراضات مشتریان شرکت مجبور شده که برای تاخیر در تحویل سود پرداخت کند اما اخیرا که برای تعدادی از خریداران دعوت نامه ارسال کرده اند حیله دیگری به کار بردند به این صورت که تاریخ دعوت نامه را یک ماه زودتر زده اند و علیرغم اینکه مجددا در دعوت نامه یک فرصت 15 روزه برای تحویل و یک فرصت 30 روزه برای پلاک در نظر گرفته اند سود محاسبه شده را تا تاریخ صدور دعوت نامه ها محاسبه کرده اند.

  • محمد مطلبی محمد مطلبی (25 خرداد 1395 ساعت 20:54)

    داستر دودیفرانسیلی ازسال2012 تا وارد کشور نشده واعلامیه ورود گمرکی نیز تا کنون اضهار نشده .فریب نخورید