1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. دور دوم پیش فروش رنو کپچر تیر ماه 94

دور دوم پیش فروش رنو کپچر تیر ماه 94

10 تیر 1394
  • 2

بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان محترم خودروی رنو کپچر می رساند، مرحله ی شرایط پیش فروش عادی رنو کپچر شرکت ایران خودرو، از روز شنبه مورخ 13 تیرماه 94 لغایت زمان تکمیل ظرفیت، به شرح جدول ذیل ارائه می گردد.

سود مشارکت در این بخشنامه 18 درصد سالیانه و حداکثر تا تاریخ انقضای دعوتنامه محاسبه خواهد شد و لذا هرگونه تبدیل و محاسبات دیگر نیز بر اساس سود مشارکت اعلامی در گویا بر اساس خودرو محاسبه خواهد شد. سود مشارکت در صورت انصراف 16 درصد سالیانه و حداکثر تا زمان انقضای دعوتنامه و چنانچه قبل از ارسال دعوتنامه باشد تا زمان انصراف برای مبلغ پیش پرداخت محاسبه خواهد شد.

زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت 11 روز شنبه مورخ 13 تیرماه 94 می باشد .

 دور دوم پیش فروش رنو کپچر تیر ماه 94



نظرات

  • َعلی َعلی (4 تیر 1395 ساعت 11:46)

    دوستان عزیزی که قصد خرید دارید، البته که این خودرونسبت به شرایط فروشش در کشورهای دیگه دارای قیمت خوبی بوده و از نظر قیمت دارای مزیت رقابتی است. همچنین از نظر مصرف سوخت با توجه به هم رده های خودش با صرفه تر است. اما توجه داشته باشید با مقایسه قیمت واقعی این خودرو در بازارهای جهانی و قیمت عرضه در ایران متوجه میشید که آیا این تبلیغات در ایران هم قابل استفاده است یا نه
    قیمت دقیق این خوردو حدود 58 هزار درهم امارات یا همان 55 میلیون است که در ایران دو برابر عرضه می شود. حتما تحقیق کنید بعد برای خرید اقدام کنید.

  • میرشهرام میرشهرام (14 آبان 1394 ساعت 22:49)

    رنو کپچر پرفروشترین شاسی بلند کوچک اروپا در سال 2014:

    http://left-lane.com/european-sales-2014-small-suv-segment/

    در سال 2015 هم هر ماه فروشش از سال پیش بیشتر بوده و احتمالا پرفروشترین امسال هم خواهد شد:

    http://left-lane.com/european-car-sales-data/Renault/Renault-Captur