1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. آغاز فروش اقساطی محصولات رنو 2016 و تحویل 7 روزه محصولات 2015

آغاز فروش اقساطی محصولات رنو 2016 و تحویل 7 روزه محصولات 2015

10 آذر 1394
  • 0

شرکت نگین خودرو، نماینده رسمی RENAULT فرانسه در ایران پس از استقبال گسترده علاقمندان این برند اصیل و اروپایی در طرح پاییز طلایی رنو و اتمام این طرح، شرایط متفاوت فروش محصولات خود را در روز های پایانی فصل پاییز اعلام کرد.

این شرایط در حالی از سوی نماینده رنو اعلام شد که در مقایسه با شرایط فروش پیشین، با درخواست علاقمندان به نهمین خودروساز بزرگ جهان، شرایط فروش اقساطی فلوئنس فول و نیمه فول 2016، کولئوس نیمه فول، داستر PH2 و سیمبل نیز اعلام شده است. طبق اعلام واحد بازاریابی شرکت نگین خودرو در این شرایط جدید، قیمت و نحوه فروش محصولات شرکت نیز تغییر داشته و تنوع بی سابقه شرایط خرید برای مشتریان فراهم شده است.

شکوهی، مدیر بازاریابی شرکت نگین خودرو با اعلام این خبر افزود:"به جهت رفاه حال مشتریان این برند اصیل و اروپایی، در شرایط جدیدی که اعلام شده است هزینه شماره‌گذاری خودروها از مبلغ قابل پرداخت توسط مشتری کسر شده است و این هزینه در زمان شماره‌گذاری توسط مشتری پرداخت خواهد شد."

شکوهی اضافه کرد:"رنو داستر، ستاره محصولات رنو در ایران نیز در این شرایط فروش با بیمه بدنه رایگان به فروش می رسد و تسهیلات 6 الی 24 ماهه نیز برای دیگر خودروها پیش‌بینی شده است. همچنین رنو فلوئنس MT، که از سوی ISQI به عنوان با کیفیت ترین خودروی سدان زیر 100 میلیون تومان لقب گرفته است با شرایط اقساطی 10 ماهه بدون کارمزد عرضه می‌شود."

برای نخستین بار، تمامی محصولات در مدل 2015 در این طرح به صورت 7 و 10 روز کاری تحویل مشتریان خواهد شد و تنها سفران 2000 سی‌سی است که 20 روزه تحویل می‌شود.

 آغاز فروش اقساطی محصولات رنو 2016 و تحویل 7 روزه محصولات 2015



نظرات