1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. اعلام دور جدید پیش فروش رنو ساندرو استپ وی با ظرفیت محدود - آبان 96

اعلام دور جدید پیش فروش رنو ساندرو استپ وی با ظرفیت محدود - آبان 96

29 مهر 1396
  • 4

گروه خودروسازی سایپا در نظر دارد در راستای رضایتمندی و حمایت از مشتریان عزیز محصولات خود, فروش مرحله دوم ساندرو استپ وی را در سال جاری اجرا کند.

 اعلام دور جدید پیش فروش رنو ساندرو استپ وی با ظرفیت محدود - آبان 96

رضا تقی زاده معاون بازرایابی و فروش محصولات گروه سایپا با اعلام این خبر افزود:در دور اول پیش فروش ساندرو استپ وی در سال جاری , 7500دستگاه از این خودرو , با موعد تحویل آذر و دی ماه سال 96 و به صورت اینترنتی پیش فروش و عرضه شد که با استقبال بی نظیر هموطنان روبرو شد.

وی گفت: گروه خودروسازی سایپا با هدف رضایتمندی و حمایت از هموطنان ارجمند عزیز مرحله دوم پیش فروش ساندرو استپ وی, از ساعت 11 روز دوشنبه اول آبان ماه , با موعد تحویل بهمن و اسفند سال 96 را آغاز خواهد کرد.

تقی زاده با اشاره فروش اینترنتی ساندرو استپ وی تصریح کرد: معاونت فروش و بازاریابی گروه سایپا با هدف جلوگیری از عرضه مجدد و توزیع عادلانه محدودیت کد ملی را در این طرح اجرا خواهد کرد بنابراین امکان ثبت نام تنها برای مشتریانی فراهم خواهد بود که تا کنون موفق به ثبت نام این خودرو نشده اند.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل رفع عمده مشکلات قبلی سیستم فروش اینترنتی و افزایش سرعت عملیات ثبت نام امیدوارم که مشتریان در هنگام ثبت نام با مشکل خاصی مواجه نشوند، لذا از هموطنان و مشتریان درخواست کرد به منظور جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی برخی دفاتر غیر مجاز، فقط از طریق سایت اینترنتی شرکت سایپا به اقدام به ثبت نام کنند.

منبع سایپا


نظرات

  • جلال جلال (30 مهر 1396 ساعت 12:06)

    عزیزم شما بجای رفع مشکل ثبت نامو این اراجیف مشکلات قیمتو امکانات نداشته ماشینتو رفع کن...تابوت متحرکو چرا پخش میکنین تو کشور...این ملت چ گناهی کردن از دست شما

  • Babak Babak (29 مهر 1396 ساعت 16:34)

    سایپا خیلی خوب خیلی
    که به فکر مشتریها هست
    خیلی ممنون سایپا

  • saeed farhadi saeed farhadi (29 مهر 1396 ساعت 11:43)

    هر دفعه همین دروغ "رفع مشکل ثبت نام" رو تحویل مردم میدن . مشخصه دارن بین نمایندگیها پخش میکنن دست مصرف کننده نمیرسه .

  • مسعود مسعود (29 مهر 1396 ساعت 09:49)

    حتما مثل دفعه پیش سایت هنگ میکنه نمیشه ثبت نام کرد