1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش آنلاین محصولات نگین خودرو

فروش آنلاین محصولات نگین خودرو

6 آبان 1394
  • 0

امکان فروش On Line و اینترنتی محصولات شرکت نگین خودرو فراهم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نگین خودرو؛ نماینده رسمی RENAULT فرانسه در ایران اعلام کرد: این شرکت در راستای طرح تکریم مشتریان، استفاده از مزایای فروش اینترنتی، کاهش قابل توجه فرآیندهای زمانبر فروش و افزایش سرعت در خرید و همچنین دسترسی آسان متقاضیان به سیر مراحل خرید خودرو، اقدام به فروش اینترنتی محصولات این برند اصیل و اروپایی کرده است .

شکوهی گفت: شرکت نگین خودرو از ابتدای سال 1394 آماده سازی و طراحی زیر ساخت های این طرح را آغاز کرد و همزمان با شروع فروش ویژه کولئوس، سایر محصولات خود را نیز وارد سیستم فروش اینترنتی کرد تا خدمت جدیدی را به علاقه مندان این برند اصیل اروپایی ارائه کند..

مدیر بازاریابی شرکت نگین خودرو تصریح کرد: 1 درصد تخفیف ویژه خرید اینترنتی، انجام به موقع فرآیندهای ثبت نام، تغییر رنگ و مدل خودرو از جمله مزایای خاص این سیستم می باشد که از ابتدای آبان ماه 1394 مورد بهره برداری قرار گرفته است.

شکوهی افزود: در این نوع فروش، جهت افزایش اطمینان خاطر خریداران پیش بینی شده است تا بلافاصله بعد از ثبت قرار داد در سامانه اینترنتی شرکت، کارشناسان فروش شرکت با متقاضی تماس بگیرند و فرایند نهایی خرید را تکمیل کنند.

همچنین نزدیک ترین شعبه و یا نمایندگی نگین خودرو به محل سکونت متقاضی نیز مسوول پاسخگویی و انجام فرایند تحویل خودرو و مدارک به مشتریان خواهد بود.

از همین امروز سایت‌ خرید باز است

به دنبال اعلام قیمت‌ها با تخفیف ویژه خرید اینترنتی، از روز چهارشنیه (6 آبان ماه) فعالیت رسمی بخش خرید آنلاین آغاز شده است و طی مدت راه اندازی آزمایشی نیز با استقبال گسترده علاقمندان RENAULT مواجه شد.

سفران در 2 تیپ، فلوئنس در 3 تیپ، اسکالا در 4 تیپ، سیمبل در 2 تیپ، داستر در 3 تیپ و کولئوس محصولاتی هستند که به صورت اینترنتی و با تخفیف ویژه، امکان خرید اینترنتی آنها برای متقاضیان فراهم شده است.

به گفته وی خریداران می‌توانند همه روزه با مراجعه به سایت رسمی شرکت نگین خودرو – صفحه فروش اینترنتی به آدرس neginkhodro.com نسبت به خرید خودرو به صورت اینترنتی اقدام کنند.



نظرات