1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. تخفیف ویژه برای فروش رنو فلوئنس، داستر و سفران توسط نگین خودرو

تخفیف ویژه برای فروش رنو فلوئنس، داستر و سفران توسط نگین خودرو

6 تیر 1394
  • 0

 تخفیف ویژه برای فروش رنو فلوئنس، داستر و سفران توسط نگین خودرو

شرکت نگین خودرو، نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، با هدف رضایتمندی مشتریان، همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اقدام به تسهیل شرایط خرید خودرو نمود. بر این اساس شرکت نگین خودرو 3 خودروی داستر، فلوئنس دستی و سفران 2000 سی سی را با تخفیفات ویژه ماه مبارک رمضان عرضه می کند.

خودروی رنو داستر که از پرفروش ترین شاسی بلندهای اروپایی است و توانسته بسیاری از گواهینامه های ایمنی بین المللی را کسب کند در این طرح فروش ویژه خودروی رنو داستر اتوماتیک، به دو صورت نقدی و اقساطی عرضه می شود که در مدل نقدی، با تخفیف 65 میلیون ریالی همراه است و در مدل اقساطی آن، تسهیلات 360 میلیون ریالی با دوره بازگشت 12 ماهه و بدون بهره می باشد.

محصول دیگر رنو که در این طرح فروش ویژه عرضه می شود خودروی سفران 2000 سی سی است که یکی از لوکس ترین محصولات برند رنو می باشد. این محصول در کلاس D تولید شده و به واسطه طراحی بسیار زیبا و کیفیت مثال زدنی توانسته است موقعیت خوبی در بین خودروهای لوکس بدست آورد. رنو سفران 2000 سی سی با تخفیف 100 میلیون ریالی به صورت نقدی به فروش می رسد و در مدل فروش اقساطی با وام 420 میلیون ریالی با دوره بازگشت 12ماهه و بدون بهره می باشد.

نگین خودرو، درکنار دو محصول فوق، خودروی فلوئنس دستی که به عنوان نسل سوم مگان در شرکت رنو تولید و عرضه شده است را با شرایط ویژه ای به فروش می رساند. فروش نقدی این محصول با تخفیف 60 میلیون ریالی صورت می پذیرد و در مدل اقساطی تسهیلات 360 میلیون ریالی با دوره بازگشت 12 ماهه و بدون بهره به مشتریان ارائه می شود.

این طرح فروش ویژه از روز شنبه مورخ ۶ تیر در کلیه نقاط فروش و نمایندگی های مجاز شرکت نگین خودرو آغاز شده و تا روز جمعه ۱۶ تیر ادامه خواهد داشت.



نظرات