1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. طرح فروش اقساطی پاییز طلایی رنو

طرح فروش اقساطی پاییز طلایی رنو

12 مهر 1394
  • 0

نماینده رسمی Renault فرانسه، در طرح ویژه پاییز طلایی رنو فروش اقساطی محصولات خود را با شرایط مناسب آغاز کرد.

بر این اساس, طبق اعلام واحد بازاریابی نگین خودرو, محصولات این برند اروپایی با شرایط پرداخت بسیار متنوعی عرضه می شوند. در طرح اقساطی محصولات این برند اروپایی با تسهیلات 30 تا 50 میلیونی عرضه می شوند.

سفران شش سیلندر از بیشترین تسهیلات در این طرح بره مند شده است و با تسهیلات 50 میلیون تومانی و بازپرداخت 12 ماهه به علاقمندان این برند اصیل و اروپایی عرضه می شود.

پس از سفران، رنو داستر یعنی پر فروش ترین شاسی بلند اروپایی دنیای رنو که توانسته بسیاری از گواهینامه های ایمنی بین المللی را کسب کند با 48 میلیون تومان تسهیلات عرضه شده و خریداران می توانند در دوره ۱۲ ماهه اقدام به بازپرداخت بدون بهره نمایند. این میزان تسهیلات با دوره بازپرداخت ۲۴ ماهه نیز ارائه می شود.

شکوهی اعلام کرد ادامه این شرایط ویژه فروش محصولات رنو در فصل پاییز تنها تا 22 مهرماه سال 1394 ادامه داشته و پس از آن تمدید نخواهد شد.

مدیر بازاریابی شرکت نگین خودرو همچنین اعلام کرد: رنو فلوئنس دستی، که در ارزیابی اخیر شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) توانست رتبه نخست رضایتمندی مشتریان را در حوزه کیفیت خودرو بدست آورد در این طرح با شرایط جذاب اقساطی به فروش می رسد.

فلوئنس تنها خودروی اروپایی است که با ظرفیت موتور 2000 سی سی و گیربکس دستی 6 سرعته به بازار عرضه می شود و در روش اقساطی این خودرو با بهره بردن از تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی و با دور بازپرداخت ۱۲ ماهه بدون بهره و ۲۴ ماهه عرضه می شود.

دیگر محصول اصلی این طرح، خودروی سفران ۲۰۰۰ سی سی است که در فروش اقساطی با تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی با دوره بازپرداخت ۱۲ ماهه بدون بهره و ۲۴ ماهه قابل ثبت نام است.

مدیر بازاریابی شرکت نگین خودرو با بیان اینکه خودرو ها به صورت 20 و 30 روز کاری تحویل مشتریان خواهد شد اعلام کرد: قیمت اعلام شده برای تمامی محصولات قطعی است.

شکوهی تصریح کرد: در این طرح تمامی محصولات نگین خودرو با 5 سال و یا 150 هزار کیلومتر گارانتی عرضه می شود .

هموطنان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت نگین خودرو به نشانی www.neginkhodro.com و یا با مراجعه حضوری به شعب و نمایندگیهای فروش شرکت در سراسر کشور اطلاعات بیشتر حاصل نمایند.



نظرات