1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. شرایط فروش میتسوبیشی اوتلندر تیپ۵ جدید

شرایط فروش میتسوبیشی اوتلندر تیپ۵ جدید

5 اسفند 1395
  • 0

آرین موتور نماینده رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن برای اولین بار خودروی اوتلندر تیپ ۵ را به نمایش در آورد .

شرایط فروش میتسوبیشی اوتلندر جدید تیپ۵

اوتلندر تیپ ۵ از لحاظ آپشن های رفاهی و ایمنی ارتقا یافته که از جمله آپشن های جدید این خودرو می توان به دوربین ٣۶٠ درجه ، سنسور پارک جلو ، گرمکن فرمان ، ترمز دستی برقی و اوتوهلد،پروژکتور ال ای دی و چراغ های جلوی سوپر ال ای دی اشاره کرد .

اوتلندر جدید همچنین از کنسول وسط جدید با طرح جذاب بهره می برد. آرین موتور اوتلندر تیپ۵ را با قیمت ۲۱۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به فروش می رساند . همچنین این خودرو با اقساط یک ساله بدون بهره و دو ساله با بهره ١۴ درصد به فروش می رسد.

در طول ایام نمایشگاه کلیه خودروهای میتسوبیشی با یک درصد تخفیف ویژه به فروش می رسند که این یک درصد تخفیف قیمت کل شامل خرید نقد و إقساطی نیز است که در صورت خرید نقدی تخفیف یک درصد ویژه نمایشگاه به تخفیف ثابت خرید نقدی اضافه خواهد شد. همچنین زمان تحویل اوتلندر تیپ ۵ نیز به صورت فوری می باشد .

علاقه مندان جهت استفاده از شرایط خرید ویژه نمایشگاه تهران می توانند به غرفه آرین موتور در نمایشگاه شهر آفتاب سالن یک مراجعه نمایند یا تا تاریخ ششم اسفند ماه به نمایشگاه های مرکزی این شرکت مراجعه نمایند .

جهت اطلاع از شرایط فروش کلیه مدل های میتسوبیشی و همچنین آدرس نمایشگاه های مرکزی این برند ژاپنی و اصیل علاقه مندان مَی توانند به وب سایت این شرکت به آدرس http://arian-motor.com مراجعه نمایند .

شرایط فروش میتسوبیشی اوتلندر جدید تیپ۵


شرایط فروش میتسوبیشی اوتلندر جدید تیپ۵

منبع:دنیای خودرو



نظرات