1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. شرایط فروش جذاب آرین موتور برای Mirage

شرایط فروش جذاب آرین موتور برای Mirage

22 شهریور 1395
  • 0

آرین موتور نماینده رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن ، شرایط فروش جذابی رابرای Mirage، ارزان ترین خودروی وارداتی غیر چینی بازار در نظر گرفته است.

میتسوبیشی میراژ یک هاچ بک کوچک شهری در سگمنت B است که با خودروهایی همچون هیوندای آی 20، کیا پیکانتو، مزدا2 ، ام جی 3 و رنو کلیو در یک سگمنت است . این خودرو از آپشن های رفاهی و ایمنی همچون گیربکس اتوماتیک CVT ، فرمان تمام برقی ،سنسور پارک عقب و دوربین دنده عقب برخوردار است . این خوردو کم مصرف ترین خودروی ایران و یکی از کم مصرف ترین خودروهای جهان است . مصرف جاده ای میراژ 3.9 لیتر و مصرف ترکیبی آن 4.6 در هر 100 کیلومتر است .

آرین موتور نماینده رسمی این برند اصیل و باکیفیت ژاپنی، میتسوبیشی میراژ را با شرایط ویژه ای به فروش می رساند، در شرایط فروش نقدی میراژ 2016 با قیمت 71.300.000 تومان و تخفیفی معادل 4 میلیون تومان و زمان تحویل 10 روز کاری به فروش می رسد.

در شرایط خرید اقساطی میراژ 2016 با پیش پرداختی معادل 38 میلیون تومان به مشتریان عرضه می گردد و مابقی بهای خودرو به صورت وام 15 ماهه بدون بهره ارائه می شود. زمان تحویل در روش فروش اقساطی نیز معادل 10 روز کاری است.

 شرایط فروش میتسوبیشی میراژ

 شرایط فروش میتسوبیشی میراژ

 شرایط فروش میتسوبیشی میراژ

 شرایط فروش میتسوبیشی میراژ



نظرات