1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. آغاز عرضه میتسوبیشی لنسر ۲۰۱۷ توسط آرین موتور

آغاز عرضه میتسوبیشی لنسر ۲۰۱۷ توسط آرین موتور

23 شهریور 1395
  • 0

آرین موتور نماینده رسمی MITSUBISHI MOTORS ژاپن، از روز سه شنبه مورخ ۹۵.۶.۲۳ فروش میتسوبیشی لنسر تیپ ۴ مدل ۲۰۱۷ را آغاز کرده است.

به گزاش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، این خودروی با اصالت ژاپنی در مدل 2017 به قیمت 132.800.000 تومان عرضه می شود. در شرایط فروش نقدی تخفیفی معادل 4 میلیون تومان به خریداران آن تعلق می گیرد وخریداران می توانند ضمن بهره بردن از تخفیف نقدی 4 میلیون تومانی، در 2 نوبت نسبت به پرداخت وجه آن اقدام کنند که در نوبت اول پیش پرداختی معادل 65 میلیون تومان درنظر گرفته شده و مابقی بهای خودرو را در زمان تحویل قابل پرداخت خواهد بود. همچنین به پیش پرداخت خودرو، سود مشارکتی معادل 21 درصد تعلق می گیرد.

همچنین این خودرو به روش اقساطی نیز برای رفاه حال علاقه مندان به فروش می رسد. در روش خرید اقساطی پیش پرداختی معادل 66.600.000 تومان در نظر گرفته شده است و مشتریان می توانند وام 54 میلیون تومانی، را طی 12 قسط بدون بهره هر یک به مبلغ 4.500.000 تومان بپردازند. همچنین امکان بازپرداخت این وام در اقساط 24 ماهه با بهره 14 درصد نیز وجود دارد.

در هر دو روش خرید نقدی و اقساطی زمان تحویل خودرو 45 روز کاری است.

علاقه مندان به برند اصیل و ژاپنی MITSUBISHI جهت اطلاع از شرایط فروش کلیه محصولات این شرکت می توانند به وب سایت شرکت آرین موتور نماینده رسمی این برند در ایران به آدرس : http://arian-motor.com/main/ مراجعه کنند.

 آغاز عرضه میتسوبیشی لنسر ۲۰۱۷ با شرایط استثنایی

 آغاز عرضه میتسوبیشی لنسر ۲۰۱۷ با شرایط استثنایی



نظرات