1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. شرایط فروش مشارکتی لکسس NX300 توسط ایرتویا

شرایط فروش مشارکتی لکسس NX300 توسط ایرتویا

25 مهر 1394
  • 0

 شرایط فروش مشارکتی لکسس NX300 توسط ایرتویا

شرکت ایرتویا نماینده رسمی محصولات تویوتا و لکسوس در ایران برای اولین بار فروش مشارکتی خودروی جدید لکسوس NX300 را آغاز نمود .

NX 300h از یک نسخه ارتقا یافته از سیستم هیبریدی استفاده می‌کند که مختص این مدل جدید توسعه داده شده است. این سیستم از یک موتور 2.5 لیتری بنزینی با چرخه اتکینسون در کنار یک یا دو موتور الکتریکی استفاده می‌کند و مشتری می‌توان میان سیستم دیفرانسیل دو یا چهار چرخ متحرک انتخاب کند. در هر حال، انتظار می‌رود که سیستم هیبریدی تا 195 اسب‌بخار قدرت ایجاد کند. لکسوس مصرف سوخت کلی 4.3 لیتر را در هر 100 کیلومتر برای NX درنظر گرفته است و برآورد آلودگی این مدل، تولید کمتر از 120 گرم دی‌اکسید کربن در هر کیلومتر است.

طول لکسوس NX ، معادل 4630 میلی‌متر است. این خودرو 1845میلی‌متر عرض دارد و ارتفاع آن 1645 میلی‌متر است. پنج نوع تریم برای این خودرو ارائه خواهد شد. اولین تریم با دیفرانسیل جلو، S است که تریم‌های با دیفرانسیل‌های با دیفرانسیل چهارچرخ متحرک SE، Luxury، F Sport و Premier همراه با آن عرضه می‌شوند.

شرایط فروش مشارکتی محصولات لکسوس در ایران - مهرماه 94 :

 شرایط فروش مشارکتی لکسس NX300 توسط ایرتویا

مالیات بر ارزش افزوده بر عهده شرکت بوده که در قیمت نهایی خودرو (در فروش نقدی و اقساطی) لحاظ گردیده است.

در فروش نقدی و نقدی اعتباری هزینه شماره گذاری و فیش عوارض 10 درصد از مبلغ پیش پرداخت کسر گردیده است و خریدار شخصا متعهد به پرداخت این مبلغ در محل شماره گذاری می باشد.

در صورت تغییر مدل خودروها به 2016، شرکت اختیار پیشنهاد مدل 2016 و اخذ مابه التفاوت از مشتریان را دارد.

پرداخت هزینه بیمه بدنه و هزینه ترهین در فروش اقساطی 12 ماهه اجباری می باشد.

در شرایط فروش مشارکتی قیمت نهایی خودرو بر اساس قیمت فروش نقدی در زمان تحویل با کسر سود مشارکت و مبلغ تخفیف نقدی تعیین می گردد.

منبع ایرتویا


نظرات