1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. پیش فروش لکسوس NX توسط ایرتویا

پیش فروش لکسوس NX توسط ایرتویا

2 اسفند 1393
  • 3

 پیش فروش لکسوس NX توسط ایرتویا

شرکت ایرتویا پیش فروش شاسی بلند جدید لکسوس NX را با تحویل 90 و 120 روز کاری آغاز نمود .

شرایط فروش به شرح زیر می باشد :

 پیش فروش لکسوس NX توسط ایرتویا

لکسوس NX مدل 2015 قیمت پایه 35405 دلار به اضافه هزینه جابه جایی خواهد داشت در حالی که ساختار چهار چرخ فعال در مدل NX 200t این قیمت را 1400 دلار بیش تر می کند. مدل پایه لکسوس NX 200t دارای موتور 2.0 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با قدرت 235 اسب بخار و گشتاور 258 فوت پوند متصل به گیربکس اتوماتیک شش سرعته است.

طراحی خارجی

طبق اظهارات لکسوس کراس اوور جدید این شرکت با مدل های NX200 ، NX200t ،‌ NX200t Fsport و NX 300h عرضه خواهد شد. مانند بسیاری دیگر از مدل های اخیر این شرکت ظاهری با هیبت با سپرهای درشت دارد و طراحی LED ها بسیار دراماتیک است. چرخ ها دارای رینگ های آلومینیومی 18 اینچی هستند. در طراحی عقب یک اسپریلر با انحنای مناسب و چراغ های خاص LED با ظاهر اسپرت این خودرو کمک کرده است.

طراحی داخلی

علاوه بر رابط کاربری خاص در تعامل انسان و ماشین که مرکز کنترل اصلی خودرو است لکسوس اطلاعات زیادی را در مورد ویژگی های داخل کابین NX ارائه نکرده است. اما آنچه تصاویر ارائه شده از داخل کابین استنباط می شود طراحی داخلی با فریم چرم در رنگ های مختلف ارائه می شود صفحه نمایش اطلاعات و سرگرمی بالای و روی داشبورد قرار دارد. صندلی های عقب به صورت الکترونیکی تا می شوند. سیستم گرمایش و سرمایش برای صندلی های جلو و فرمان قرار گرفته است. سیستم تهویه 2 گانه ، سانروف پانارویک ، پدال های آلومینیومی نیز از دیگر ویژگی های موجود بروی این خودرو است.

عملکرد

در راستای رقابت با خودروهای با سایز نسبتا متوسط که نیروی ؟ بالایی دارند لکسوس 2015 NX اولین خودروی لکسوس است که مجهز به موتور توربو شارژر خواهد بود. قلب تپنده این خودرو یک موتور 2 لیتری 4 سیلندره است که نیرو را توسط گیربکس اتوماتیک به همراه شیفتر کنار فرمان به چرخ ها متصل می کند. شواهد نشان می دهد که مدل NX 300h نمونه هیبردی این خودرو خواهد بود که نیرویی مشابه سدان ES 300H با 200 اسب بخار توان خواهد داشت.

مصرف سوخت

رتبه بندی EPA برای مصرف سوخت NX2015 هنوز اعلام نشده اما می توان پیش بینی کرد مصرف سوختی مشابه رقبای خود داشته باشد. مصرف سوخت BMW x1 ، 3. 10 لیتر در 100 کیلومتر است. مصرف سوخت آکورا RDX نیز بین 5. 11 لیتر تا 9 لیتر در 100 کیلومتر متغیر است.

تکنولوژی

طبق اعلام لکسوس ، تکنولوژی های جدیدی به همراه این خودرو عرضه می شود که تاکنون در هیچ یک از مدل های لکسوس موجود نبوده . برخی از آنها عبارتند از : سیستم شارژ بی سیم گوشی همراه ، سنسور زیروسکوپ ، کروز کنترل هوشمند ، سیستم هشدار ترافیک پشت و صفحه نمایش بر روی شیشه جلو.

منبع ایرتویا


نظرات

  • آفرین آفرین (2 اسفند 1393 ساعت 21:52)

    ماشین عالی و بسیار عالی ، فقط همین دیگر از پولش حرف زده نشود بهتر است .

  • پوریا ایرانی پوریا ایرانی (2 اسفند 1393 ساعت 19:47)

    رقیب سرسختیه و به همین راحتیا کنار نمیشه زدش

  • آقابهزاد آقابهزاد (2 اسفند 1393 ساعت 12:40)

    این ماشین یکی از بهترین ها توی رده خودشه
    طراحی فوق العاده داخلی و خارجی و امکانات فوق العاده اونو یکی از بهترین ها توی این رنج قیمتی کرده .