1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش ویژه پریوس و راو4 در جشنواره فروش نوروزی ایرتویا

فروش ویژه پریوس و راو4 در جشنواره فروش نوروزی ایرتویا

10 اسفند 1395
  • 2

ایرتویا، نماینده تویوتا در ایران، شرایط فروش ویژه تویوتا پریوس و تویوتا RAV۴ را با عنوان جشنواره فروش نوروزی ایرتویا اعلام کرد.

ایرتویا، نماینده تویوتا ژاپن در ایران به دنبال استقبال گسترده خریداران از محصولات این برند در ایران و به مناسبت نزدیک شدن به عید نوروز، شرایط فروش ویژه خود را با عنوان “جشنواره فروش نوروزی” اعلام کرد که در آن خودروهای تویوتا پریوس و تویوتا RAV4 عرضه‌شده‌اند.

تویوتا پریوس پرفروش‌ترین خودرو هیبرید جهان است و در ایران هم عنوان پرفروش‌ترین و پر تقاضاترین خودرو هیبرید را در اختیار دارد. در جشنواره فروش نوروزی ایرتویا، خریداران می‌توانند پریوس تیپ C را با مدل ۲۰۱۷ و به قیمت نقدی ۱۵۶میلیون تومان خریداری کنند. در این طرح به‌علاوه امکان خرید اعتباری با پیش‌پرداخت ۵۰ میلیون تومان و اقساط ۳۶ ماهه فراهم شده است.

از سوی دیگر ایرتویا، مدل RAV44 را به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین شاسی‌بلند‌های بازار ایران نیز ارائه می‌کند. این خودرو در تیپ T3-E عرضه می‌شود و قیمت نقدی آن ۲۵۸میلیون تومان است ضمن آنکه با پیش‌پرداخت ۹۹میلیون تومان می‌توان این خودرو را با اقساط ۳۶ماهه خریداری کرد.

تمام خودروهای عرضه شده از سوی ایرتویا ۵ سال یا ۱۵۰۰ هزار کیلومتر گارانتی دارند ضمن آنکه تویوتا پریوس گارانتی جداگانه‌ای برای باتری سیستم هیبرید ارائه می‌کند که ۷ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط فروش ویژه نوروزی ایرتویا می‌توانید به وبسایت این شرکت به آدرس www.irtoya.com مراجعه کنید.

 شرایط فروش ویژه تویوتا پریوس و تویوتا RAV۴ درجشنواره فروش نوروزی ایرتویا

 شرایط فروش ویژه تویوتا پریوس و تویوتا RAV۴ درجشنواره فروش نوروزی ایرتویا



نظرات

  • علی علی (16 اسفند 1395 ساعت 20:03)

    من 14 بهمن با وعده تحویل یک ماهه 258 میلیون پول بی زبون دادم دست *** بزرگ ایرتویا
    بعد از یک ماه که موعد تحویل شده خیلی شیک میگن ماشین هنوز نیومده تازه اگر هم بیاد انشاالله پلاکش میره سال بعد
    یک نفر هم نیست حق مارو بگیره . انحصار و گردن گلفتی و ... ماشین 100 میلیونی رو 260 کردن تو پاچه آدم اونم با این وضع

  • فرزاد فرزاد (10 اسفند 1395 ساعت 20:46)

    در سرزمینهای اجانب دلایل و بهانه‌های زیادی برای دزدی و سرکیسه کردن مردم وجود دارد که خوشبختانه در کشور عزیزمان چنین چیزی وجود ندارد¿