1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. جشنواره فروش نوروزی ایرتویا آغاز شد

جشنواره فروش نوروزی ایرتویا آغاز شد

4 اسفند 1395
  • 0

شرکت ایرتویا به مناسبت فرا رسیدن سال نو شرایط فروش بسیار جذابی را برای محصولات تویوتا و لکسوس در بخشنامه جدید خود در نظر گرفته است.

این بخشنامه شامل شرایط متنوع فروش برای محصولات بزرگترین کمپانی خودروسازی دنیا، تویوتا و برند لوکس آن لکسوس به شکل انواع فروش نقدی، اقساطی و مشارکتی می باشد.

شرایط فروش در نظر گرفته شده برای خودرو پریوس به دو صورت تحویل ۹۰ و ۱۲۰ روزه، با پیش پرداخت های ۳ مرحله ای همراه با سود مشارکت می باشد که خریداران محترم می توانند در زمان تکمیل وجه، دو شکل نقدی و یا اقساطی را انتخاب نموده که در صورت انتخاب تسویه نقدی می توانند از ۳ میلیون تومان تخفیف نقدی بهره مند شده و در صورت استفاده از تسهیلات، روش های اقساطی کوتاه مدت (بدون کارمزد) و بلند مدت تا ۳۶ ماه با کارمزد ۱۸% را انتخاب نمایند.

از دیگر خودروهای موجود در این بخشنامه روفور می باشد که تحویل ۶۰ روزه و پرداخت دو مرحله ای همراه با سود مشارکت و در زمان تکمیل وجه، دو روش تسویه نقدی ( با هدیه ویژه بیمه بدنه رایگان) و یا اقساطی با بازپرداخت تا سقف ۳۶ ماه (کارمزد ۱۸%) برای آن در نظر گرفته شده است.

لکسوس NX نیز با انواع روش های نقدی و اقساطی در این بخشنامه موجود می باشد که خریداران محترم می توانند در صورت خرید نقدی، از تخفیف تا سقف ۱۰ میلیون تومان بهره مند شده و در صورت انتخاب روش اقساطی تا سقف ۱۳۰ میلیون تومان تسهیلات را انتخاب نموده و خودروی لکسوس NX را در تیپ های متنوع موجود در این بخشنامه به صورت تحویل فوری خریداری نمایند.

آغاز جشنواره فروش نوروزی ایرتویا

آغاز جشنواره فروش نوروزی ایرتویا

آغاز جشنواره فروش نوروزی ایرتویا

آغاز جشنواره فروش نوروزی ایرتویا



نظرات