1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. طرح جدید "پس خرید" ایرتویا

طرح جدید "پس خرید" ایرتویا

12 مهر 1394
  • 1

 طرح پس خرید ایرتویا

 طرح پس خرید ایرتویا

به طرح پس خرید ایرتویا خوش آمدید. راحت ترین راه برای خرید خودروی تویوتا و لذت بردن از رانندگی با آن!

خریدی هوشمندانه و تصاحب یک خودروی تویوتا با استفاده از پیش پرداختی کم و همچنین اقساط ماهیانه مناسب

1. طرح پس خرید چیست؟

اطمینان ما به استحکام و کارایی خودروهای تویوتا زیر بنای اساسی این طرح است. در این طرح ، پس از انعقاد قرارداد، خودرو در اختیار شما قرار می¬گیرد. سپس، اقدام به پرداخت اقساط به صورت ماهیانه می¬نمایید. پس از 24 ماه، شما سه راه پیش رو خواهید داشت:

تویوتای خود را نگه دارید

طرح پس خرید ایرتویا به شما این امکان را می دهد که در پایان توافق، تویوتای خود را نگه دارید. کاری که شما باید انجام دهید این است که مبلغ مربوط به ارزش آتی تضمین شده خودرو را پرداخت نمایید. ارزش آتی تضمین شده خودرو مبلغی است که در زمان ثبت نام به شما اعلام گردیده و در قرارداد نیز ذکر خواهد گردید. در این صورت، مالکیت کامل خودرو به شما انتقال داده خواهد شد.

تویوتای خود را بروز کنید

پس از پایان اقساط دو ساله ، شما می توانید تویوتای خود را به شرکت ایرتویا تحویل داده، و یک تویوتای جدید تحویل بگیرید. در این صورت تفاهم نامه جدید همانند تفاهم قبلی با شما منعقد می گردد.

تویوتای خود را پس دهید

ارزش آتی تضمین شده خودرو ، شما را در برابر افت قیمتهای شدید خودرو در آینده بیمه می کند. اگر شما تمایل به بازگرداندن خودروی تویوتای خود دارید، ایرتویا خودرو را از شما پس گرفته و چک ارزش آتی خودرو که به عنوان ضمانت در نزد شرکت بوده است، به شما باز می گردد. البته، این درصورتی است که شما استانداردهای مربوط به استفاده از خودروهای ما شامل کیلومتر استفاده شده، نداشتن تصادف شدید، رعایت سرویسهای دوره ای و ... را رعایت کرده باشید.

2. تفاوت طرح پس خرید با روشهای لیزینگی سنتی:

در طرح های فروش لیزینگی سنتی، با توجه به بالا بودن میزان وام، رقم اقساط ماهیانه بسیار بالا می باشد و امکان استفاده از تسهیلات، عملا برای بسیاری از علاقه مندان محیا نمی شود. این در حالیست که طرح پس خرید ایرتویا به شما انعطاف و آزادی عمل بیشتری برای خرید خودروی تویوتا، نسبت به روشهای سنتی خرید با استفاده از اقساط بلند مدت با مبالغ پایین تر می دهد.

از مزایای این طرح عبارتند از :

1. اقساط بلند مدت با بازپرداخت ماهیانه پایین.

2. تضمین شدن ارزش آتی خودرو.

3. امکان تعویض خودروی کارکرده با خودروی صفر تویوتا، هر دو سال یکبار.

4. امکان واگذاری ارزش آتی خودرو به مدیران شرکتها و سازمانها.

در حقیقت طرح پس خرید ایرتویا یک روش خرید جذاب است که بدون توجه به شرایط آتی بازار، نوسانان ارز، تورم و ... ، به شما امکان رانندگی با یک تویوتای جدید در فواصل دو سال یکبار را می دهد.

3. طرح پس خرید و سازمانهای ایرانی

طرح پس خرید ایرتویا کاملا متناسب با شرایط فعلی سازمانهای ایرانی می باشد. چرا که سازمانها و شرکتها می توانند براحتی و با پیش پرداختی مناسب به همراه اقساط ماهیانه بسیار مناسب، خودروهای سازمانی خود را تجهیز به خودروهای با کیفیت ترین و برترین خودروساز دنیا –تویوتا- نمایند! علاوه بر آن، سازمانها می توانند در صورت تمایل، مدیران خود را صاحب تویوتای خریداری شده نمایند؛ بدین ترتیب که در صورتیکه مدیران سازمان بخواهند مالک خودرو شوند، می توانند کل ارزش آتی خودرو را از ابتدا و به صورت اقساط ماهیانه بدون بهره پرداخت نموده و پس از پایان دوه تفاهم، خودرو مستقیما به نام ایشان خواهد بود.

4. مزایای استفاده از طرح پس خرید

شرایط پرداخت آسان و منعطف

خودروی جدید در پایان هر دو سال

حفاظت از مشتریان در برابر شرایط متلاطم بازار

پیش پرداخت کم

تملک خودرو در پایان دوره

مناسب با شرایط سازمانهای ایرانی

منبع ایرتویا


نظرات

  • علیرضا کنگان علیرضا کنگان (12 مهر 1394 ساعت 21:09)

    سلام لطفا بگید که کدوم مدل از تویوتا شامل این طرح میشه و مبلغ اقساطش چطویه