1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. بخشنامه پیش فروش ایران خودرو ویژه تیر ماه تغییر کرد

بخشنامه پیش فروش ایران خودرو ویژه تیر ماه تغییر کرد

1 تیر 1394
  • 0

بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان محترم می رساند، شرایط پیش فروش عادی تیر ماه، از امروز دوشنبه مورخ یکم الی 31 تیرماه 94 به شرح جداول پیوست ( جدول شماره 1 و 2 ) ارائه می گردد.

نکته:

با توجه به طولانی شدن زمان تحویل برخی از خودروھا در جدول شماره 2 ، به جھت بھره مندی مشتریان از شرایط پیش فروش عادی، امکان ثبت نام گروه محصولات پارس ( اعم از معمولی، دوگانه سوز و موتور TU5 ) و 405 ( اعم از معمولی، دوگانه سوز و موتور TU5 ) تا موعد تحویل مرداد 95 فراھم می باشد لذا با توجه به شرایط تولید امکان واگذاری خودروھای ذکر شده ی ھر گروه در زمان ارسال دعوتنامه تعیین خواھد شد.

شرایط و توضیحات بخشنامه :

سود مشارکت در این بخشنامه مطابق جداول پیوست و بصورت سالیانه حداکثر تا تاریخ انقضای دعوتنامه محاسبه خواھد شد و لذا ھرگونه تبدیل و محاسبات دیگر نیز بر اساس سود مشارکت اعلامی در گویا بر اساس خودرو محاسبه خواھد شد.

سود مشارکت در صورت انصراف مطابق جداول پیوست و بصورت سالیانه حداکثر تا زمان انقضای دعوتنامه و چنانچه قبل از ارسال دعوتنامه باشد تا زمان انصراف برای مبلغ پیش پرداخت محاسبه خواھد شد. در صورت تاخیر در تحویل خودرو از جانب شرکت، سود تاخیر به ازای مبالغ پرداختی مشتری (صرفاً به شرط تکمیل وجه قرارداد مطابق بخشنامه) یک درصد ماھانه ( 12 درصد سالیانه ) پرداخت می شود.

در صورتی که برحسب ضرورت، آپشن و یا تجھیزات خاصی بر روی خودرو نصب و یا حذف گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، دعوتنامه بر اساس خودروی تغییر یافته صادر خواھد شد. در شرایط پیش فروش عادی مبلغ مابه التفاوت، در زمان صدور دعوتنامه بر اساس قیمت مصوب شرکت در موعد تحویل و پس از محاسبه سود مشارکت و ھزینه ھای قانونی از طریق دعوتنامه به اطلاع مشتریان محترم خواھد رسید.

ارائه متن و شرایط پیش فروش جدول پیوست مندرج در بخشنامه، به مشتریان الزامی است و بدیھی است ثبت نام مشتریان تنھا بر اساس شرایط قید شده قابل پذیرش است. شرکت ایران خودرو مجاز است در صورت تکمیل ظرفیت، نسبت به قطع ثبت نام اقدام نماید.

خودروھای این بخشنامه، از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواھند بود.

ظرفیت بخشنامه به ازای ھر نمایندگی، بر اساس سھمیه فروش می باشد که در صورت به روز آوری، در این خصوص اطلاع رسانی خواھد شد. ثبت نام صرفاً به صورت اینترنتی امکان پذیر خواھد بود

شرایط فروش هم اکنون در نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو در سراسر کشور فعال می باشد .

جدول شماره 1 و 2 پیش فروش عادی محصولات ایران خودرو - تیرماه 94 :

 بخشنامه پیش فروش ایران خودرو ویژه تیر ماه تغییر کرد



نظرات