1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو - دی ماه 93

شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو - دی ماه 93

29 آذر 1393
  • 1

گروه صنعتی ایران خودرو به اطلاع می رساند، طرح پیش فروش عادی و طلائی دی ماه از روز چهارشنبه مورخ 93.10.03 در سایت محصولات این شرکت آغاز خواهد شد.

پیش فروش عادی و طلایی دو مدل مناسب عرضه خودرو هستند که در این دو مدل سعی شده اهم خواسته های مشتریان از قبیل تنوع محصول، تنوع و سهولت شرایط پرداخت و تنوع در موعد تحویل در نظر گرفته شود.

لازم به ذکر است در پیش فروش عادی یک و دو ودیعه ای، محصولاتی همچون خانواده وانت باردو، پژو 206 ، پژو 405 ، سمند، پژو پارس و رانا با تنوع رنگ بالا، تنوع در مبلغ ودیعه و موعد تحویل های فروردین 94 به بعد عرضه خواهند شد.

همچنین در پیش فروش طلایی با ارایه سود مشارکت مناسب (از 21 تا 26 درصد) و تنوع در موعد تحویل و عدم نیاز به سرمایه زیاد، به عرضه گروه محصولاتی مانند پژو پارس، پژو 405، پژو 206 و رانا اقدام شده است که امکان انتخاب خودروی مورد نظر مشتریان از بین گروه محصول ثبت نام شده، پس از ارسال دعوت‌نامه وجود خواهد داشت.

بدین ترتیب هم‌وطنان گرامی می توانند با مراجعه به نمایندگی های مجاز و یا سایت فروش اینترنتی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 93.10.03 برای پیش فروش عادی و طلایی نسبت به انتخاب خودروی مورد نظر و ثبت نام اقدام کنند.

جدول پیش فروش محصولات ایران خودرو دی ماه 93 :

شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو - دی ماه 93



نظرات

  • آفرین آفرین (29 آذر 1393 ساعت 15:09)

    در زمان عقد قرارداد و درخواست تنوع رنگ و تنوع پرداخت پیش پرداخت به میل متقاضی اما اما اما در زمان تحویل درخواست هرچه بوده که بوده شما فقط می توانید آنچه را که کارخانه دلش می خواهد تحویل میدهد نمی خوتهید پولتان را پس بگیرید این داستانی است که مرتبا در حال تکرار است