1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش ویژه محصولات ایران خودرو به مناسبت دهه فجر

فروش ویژه محصولات ایران خودرو به مناسبت دهه فجر

13 بهمن 1392
  • 3

شرکت ایران خودرو به مناسبت ایام دهه فجر، محصولات خود را با شرایط ویژه در راستای تامین خواسته و رضایت مشتریان و نمایندگان عرضه می کند.

بر اساس اعلام معاونت فروش و بازاریابی به نمایندگی های سراسر کشور که از 12 تا 22 بهمن اعتبار دارد، تمامی محصولات این طرح بجز گروه پارس، سمند و رانا، از امکان انتخاب کارت طلایی یک ستاره با ٢۵ درصد تخفیف برخوردارند.

مشتریان می توانند در صورت تمایل آپشن مولتی رهیاب را به مبلغ سه میلیون ریال انتخاب کنند.لازم به توضیح اینکه فروش ویژه بهمن ماه ایران خودرو از ساعت 10 صبح روز یکشنبه 13 بهمن ماه فعال خواهد شد.

بر اساس این گزارش، برای بهره برداری مشتریان و توزیع مناسب، ثبت نام صرفا یک فقره به ازای هر کد ملی و تنها برای مشتریان حقیقی امکان پذیر است.

معاونت فروش و بازاریابی به نمایندگی های مجاز تاکید کرده است، انصراف از خرید بدون احتساب سود و یا جریمه ممکن است و موعد تحویل ذکر شده برای فروش فوری نقدی، تنها در صورت تحویل پرونده ظرف ۴٨ ساعت تعیین شده است.

ثبت نام فقط به صورت اینترنتی و از طریق وب سایت های ikco.iranecar.com و www.ikco.com صورت می گیرد و نمایندگان هنگام ثبت نام از مشتریان حتما باید مدارک مورد نیاز برای احراز سکونت را مد نظر قرار داده و بر اساس آن اقدام کنند.




نظرات

  • ستار ستار (16 بهمن 1392 ساعت 07:37)

    اگه ثبت نامی مونده سلام مارو بهش برسونید.سره کاری همشون یه دقیقه ای تکمیل ظرفیت شد.

  • جواد جواد (15 بهمن 1392 ساعت 16:19)

    واقعاً ویژه است هنوز دهه فجر شروع نشده ظرفیت ایران خودرو تموم شد

  • saeed saeed (13 بهمن 1392 ساعت 12:00)

    سلام لطفا شما پیگیری کنید ؛ که چرا ایران خودرو ، ماشین پژو 405 تحویل آبان 92 من رو بهم نمیده اما به مناسبت دهه فجر تحویل نقدی 30 روزه گذاشته و داره ثبت نام میکنه !!!؟؟؟