1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. پیش فروش 4 مرحله ای محصولات ایران خودرو – شهریور 94

پیش فروش 4 مرحله ای محصولات ایران خودرو – شهریور 94

1 شهریور 1394
  • 2

به اطلاع کلیه متقاضیان محترم می رساند، طرح پیش فروش پلکانی چهار مرحله ای شهریور ماه 94، از روز دوشنبه مورخ 94/06/02 تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جداول پیوست ( جدول شماره1 و 2 ) ارائه می گردد.

ویژگی های این طرح :

پیرو استقبال صورت گرفته از طرح جدید پیش فروش پلکانی چهار مرحله ای و شرایط بازار خودرو، شرکت ایران خودرو طرح مذکور را برای دومین ماه متوالی ارائه می نماید .هدف از این طرح پوشش بخشی از بازار خودرو می باشد که در آن مشتریان با پس انداز کم نیز بتوانند خریدی مطلوب داشته باشند.

این روش فروش برای اولین بار ارائه می گردد و قالب کلی آن به این صورت است که مشتری در فواصل زمانی دو ماهه مبادرت به پرداخت مرحله ای(که به صورت پلکانی نزولی تعریف شده است) می نماید.

پیش پرداخت اولیه در این طرح بسیار پایین و بین 6 تا 10 میلیون تومان می باشد که طیف وسیعی از مشتریان را در بر خواهد گرفت. · پرداخت های بعدی شامل سه مرحله خواهد بود که به صورت نزولی دریافت می گردد .

نرخ سود مشارکت در این طرح کاملا رقابتی و بین 25 تا 28 درصد می باشد . · این طرح حداقل نرخ انصراف 23 درصد را تضمین می نماید .

این طرح تقریبا تمامی محصولات ایران خودرو اعم از خانواده محصول 206 ، 206 صندوقدار، 405 ، پارس، دنا و رانا را شامل می شود.

نکته:

به جهت بهره مندی مشتریان از شرایط پیش فروش ویژه پلکانی چهار مرحله ای، ثبت نام ها در قالب خانواده محصول انجام می گردد . بطور مثال برای خانواده پارس تمامی خودروهای خانواده پارس ( اعم از معمولی، دوگانه سوز و موتور tu5 ) و برای خانواده 405 تمامی خودروهای خانواده 405 (اعم از معمولی، دوگانه سوز و موتورtu5 ) ارائه می گردد. لذا با توجه به شرایط تولید، زمان دقیق واگذاری خودروهای ذکر شده هر خانواده محصول در زمان ارسال دعوتنامه تعیین خواهد شد.

1. سود مشارکت در این بخشنامه مطابق جداول پیوست و بصورت سالیانه حداکثر تا تاریخ انقضای دعوتنامه محاسبه خواهد شد و لذا هرگونه تبدیل و محاسبات دیگر نیز بر اساس سود مشارکت اعلامی در گویا بر اساس خودرو محاسبه خواهد شد.

2. سود مشارکت در صورت انصراف مطابق جداول پیوست و بصورت سالیانه حداکثر تا زمان انقضای دعوتنامه و چنانچه قبل از ارسال دعوتنامه باشد تا زمان انصراف برای مبلغ پیش پرداخت محاسبه خواهد شد.

3. در صورت تاخیر در تحویل خودرو از جانب شرکت، سود تاخیر به ازای مبالغ پرداختی مشتری (صرفاً به شرط تکمیل وجه قرارداد مطابق بخشنامه) یک درصد ماهانه (12درصد سالیانه ) پرداخت می شود.

4. در صورتی که برحسب ضرورت، آپشن و یا تجهیزات خاصی بر روی خودرو نصب و یا حذف گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، دعوتنامه بر اساس خودروی تغییر یافته صادر خواهد شد.

5. در شرایط پیش فروش عادی مبلغ مابه التفاوت، در زمان صدور دعوتنامه بر اساس قیمت مصوب شرکت در موعد تحویل و پس از محاسبه سود مشارکت و هزینه های قانونی از طریق دعوتنامه به اطلاع مشتریان محترم خواهد رسید.

زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت 11 روز دوشنبه مورخ 94/06/02 می باشد .

 پیش فروش 4 مرحله ای محصولات ایران خودرو – شهریور 94

 پیش فروش 4 مرحله ای محصولات ایران خودرو – شهریور 94



نظرات

  • بن بن بن بن (1 شهریور 1394 ساعت 20:21)

    پیرو استقبال صورت گرفته از طرح جدید پیش فروش پلکانی!!!!!!!!!
    چرا الکی میگین
    اخه کدوم استقبال

  • بابک اسپید بابک اسپید (1 شهریور 1394 ساعت 17:33)

    به نظرتون کی میاد پول و سرمایش رو بذاره تا بعد از هشت ماه یا دوازده ماه بعد ماشین تحویل بگیره....؟ کی این کارو میکنه؟ پس کسی که میخواد ماشین بخره سوار بشه ، نمیشه که بعد از هشت ماه یا یک سال سوار شه!
    مثلاً من تصمیم دارم ماشین بخرم و خانوادم رو ببرم مسافرت بعد میرم نمایندگی این پول رو میدم واسه خرید ماشین بعد برمیگردم خونه به خانوادم میگم بچه ها حاظر باشید تا ۱۲ ماه دیگه میریم مسافرت... خیلی جالبه...