1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. شرایط پیش فروش کلیه محصولات ایران خودرو - خرداد 96

شرایط پیش فروش کلیه محصولات ایران خودرو - خرداد 96

31 اردیبهشت 1396
  • 7

به اطلاع کلیه متقاضیان محترم می‌رساند، شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو ویژه خرداد 96 به ھمراه ھدایای فروش تعھدی، از روز دوشنبه 96/03/01 لغایت 96/03/31 و یا تا زمان تکمیل ظرفیت و به شرح جداول پیوست (جداول شماره ١ و 2 و 3) ارائه می‌گردد.

در این بخشنامه، امکان صلح تا دو مرتبه فراھم می باشد.

 جدول شرایط پیش فروش کلیه محصولات ایران خودرو

نکات مھم در خصوص ھدیه فروش تعھدی:

· ھدیه فروش تعھدی صرفا به تعھداتی اختصاص می یابد که مشتریان در زمان تکمیل وجه، به صورت نقدی اقدام به واریز وجه نموده باشند و ھمچنین قرارداد منجر به انصراف نگردد.

· ھدیه فروش تعھدی فقط زمانی قابل ارائه می باشد که مبغ مابه التفاوت اعلام شده در دعوتنامه، در مھلت تعیین شده پرداخت گردد و در صورت منقضی شدن دعوتنامه، ھدیه فروش تعھدی به مشتریان ارائه نخواھد شد.

زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت 9 صبح روز دوشنبه مورخ 96/03/01 می‌باشد:

جدول شرایط پیش فروش کلیه محصولات ایران خودرو - خرداد 96

 جدول شرایط پیش فروش کلیه محصولات ایران خودرو

توضیحات مهم :

-هدیه فروش تعهدی -در صورت پرداخت مبلغ مابه التفاوت بصورت نقدی و دریافت خودرو -در زمان صدور دعوتنامه از مبلغ قابل پرداخت مشتری کسر می گردد.

-در این بخشنامه، امکان صلح تا دو مرتبه فراهم می باشد.

-هدیه فروش تعهدی صرفا به تعهداتی اختصاص می یابد که مشتریان در زمان تکمیل وجه، به صورت نقدی اقدام به واریز وجه نموده باشند و همچنین قرارداد منجر به انصراف نگردد.

-هدیه فروش تعهدی فقط زمانی قابل ارائه می باشد که مبغ مابه التفاوت اعلام شده در دعوتنامه، در مهلت تعیین شده پرداخت گردد و در صورت منقضی شدن دعوتنامه، هدیه فروش تعهدی به مشتریان ارائه نخواهد شد.

-کلیه مبالغ به ریال است.

 جدول شرایط پیش فروش کلیه محصولات ایران خودرو

- هدیه فروش تعهدی - در صورت پرداخت مبلغ مابه التفاوت بصورت نقدی و دریافت خودرو - در زمان صدور دعوتنامه از مبلغ قابل پرداخت مشتری کسر می گردد.

- هدیه فروش تعهدی فقط زمانی قابل ارائه می باشد که مبغ مابه التفاوت اعلام شده در دعوتنامه، در مهلت تعیین شده پرداخت گردد و در صورت منقضی شدن دعوتنامه، هدیه فروش تعهدی به مشتریان ارائه نخواهد شد .

- با توجه به لزوم انتخاب خودرو در زمان ارسال دعوتنامه توسط مشتری، هدیه فروش تعهدی مربوط به هرخودرو در زمان ارسال دعوتنامه و بر اساس جدول مربوطه (جدول شماره یک بخشنامه پیش‌فروش عادی اردیبهشت 96) تعیین خواهد شد.

 جدول شرایط پیش فروش کلیه محصولات ایران خودرو

- هدیه فروش تعهدی - در صورت پرداخت مبلغ مابه التفاوت بصورت نقدی و دریافت خودرو - در زمان صدور دعوتنامه از مبلغ قابل پرداخت مشتری کسر می گردد.

- در این بخشنامه، امکان صلح تا دو مرتبه فراهم می باشد .

- هدیه فروش تعهدی صرفا به تعهداتی اختصاص می یابد که مشتریان در زمان تکمیل وجه، به صورت نقدی اقدام به واریز وجه نموده باشند و همچنین قرارداد منجر به انصراف نگردد.

- هدیه فروش تعهدی فقط زمانی قابل ارائه می باشد که مبغ مابه التفاوت اعلام شده در دعوتنامه، در مهلت تعیین شده پرداخت گردد و در صورت منقضی شدن دعوتنامه، هدیه فروش تعهدی به مشتریان ارائه نخواهد شد.



نظرات

  • حاج بابک حاج بابک (5 مرداد 1396 ساعت 13:32)

    بخرید بابا خیلی هم آشغالهای خوبیه
    عوضش پژوهاشون عتیقه اس

  • hsn hsn (11 تیر 1396 ساعت 14:54)

    خیلی خوبه ها آریسان صفر گرفتم بدون بار بند و کفی به فروش میرسانم

  • الیاس الیاس (20 خرداد 1396 ساعت 20:08)

    بخرین بابا حرف نزنین.خخ

  • مشتری مشتری (11 خرداد 1396 ساعت 02:10)

    آشغالها رو کم کم هم عرضه میکنند که مردم رقابت کنند تو لگن خریدن. خدایا 405 رو 33 ملیون چه خبره. بهترین ماشین اروپا 20000 دلار . حقوقاشون سالی حداقل 120000 دلار .

  • تا کی؟ تا کی؟ (8 خرداد 1396 ساعت 09:55)

    جمع کنین این دله کهنه ها رو....تا کی...؟؟؟؟

  • نارگیل نارگیل (1 خرداد 1396 ساعت 07:35)

    دیگه نمی خریم

  • محمد محمد (31 اردیبهشت 1396 ساعت 15:50)

    برن این شرایطشون