1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. شرایط جدید پیش فروش دنا و آریسان توسط ایران خودرو تیر ماه 94

شرایط جدید پیش فروش دنا و آریسان توسط ایران خودرو تیر ماه 94

6 تیر 1394
  • 0

بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان محترم می رساند، شرایط پیش فروش برخی از محصولات جدید ایران خودرو، از روز شنبه مورخ ششم الی سی و یکم تیرماه 94 و یا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جداول پیوست ارائه می گردد.

شرایط و توضیحات بخشنامه :

سود مشارکت در این بخشنامه مطابق جداول پیوست و بصورت سالیانه حداکثر تا تاریخ انقضای دعوتنامه محاسبه خواھد شد و لذا ھرگونه تبدیل و محاسبات دیگر نیز بر اساس سود مشارکت اعلامی در گویا بر اساس خودرو محاسبه خواھد شد.

سود مشارکت درصورت انصراف مطابق جداول پیوست وبصورت سالیانه حداکثرتا زمان انقضای دعوتنامه و چنانچه قبل از ارسال دعوتنامه باشدتا زمان انصراف برای مبلغ پیش پرداخت محاسبه خواھد شد.

در صورت تاخیر در تحویل خودرو از جانب شرکت، سود تاخیر به ازای مبالغ پرداختی مشتری (صرفاً به شرط تکمیل وجه قرارداد مطابق بخشنامه) یک درصد ماھانه (١٢درصد سالیانه ) پرداخت می شود. در صورتی که برحسب ضرورت، آپشن و یا تجھیزات خاصی بر روی خودرو نصب و یا حذف گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، دعوتنامه بر اساس خودروی تغییر یافته صادر خواھد شد.

در شرایط پیش فروش عادی مبلغ مابه التفاوت، در زمان صدور دعوتنامه بر اساس قیمت مصوب شرکت در موعد تحویل و پس از محاسبه سود مشارکت و ھزینه ھای قانونی از طریق دعوتنامه به اطلاع مشتریان محترم خواھد رسید.

ارائه متن و شرایط پیش فروش جدول پیوست مندرج در بخشنامه، به مشتریان الزامی است و بدیھی است ثبت نام مشتریان تنھا بر اساس شرایط قید شده قابل پذیرش است.

شرکت ایران خودرو مجاز است در صورت تکمیل ظرفیت، نسبت به قطع ثبتنام اقدام نماید.

خودروھای این بخشنامه، از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواھند بود.

ظرفیت بخشنامه به ازای ھر نمایندگی، بر اساس سھمیه فروش می باشد که در صورت به روز آوری، در این خصوص اطلاع رسانی خواھد شد.

ظرفیت یک موعد تحویل در صورت تکمیل شدن به موعد تحویل بعدی منتقل خواھد شد.

زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 94/04/06 می باشد :

 شرایط جدید پیش فروش دنا توسط ایران خودرو تیر ماه 94



نظرات