1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش فوری دی ماه ایران خودرو – تحویل 20 روزه

فروش فوری دی ماه ایران خودرو – تحویل 20 روزه

21 دی 1393
  • 0

 فروش فوری دی ماه  ایران خودرو – تحویل 20 روزه

بدینوسیله به اطلاع کلیه نمایندگان محترم می رساند ، پیرو استقبال از بخشنامه فروش فوری 5 روزه ( به مناسبت ولادت حضرت رسول اکرم و آغاز هفته وحدت) با توجه به تکمیل ظرفیت ، طرح فروش فوری دی ماه با موعد تحویل 20 روزه به شرح جدول پیوست از روز شنبه مورخ 93/10/20 تا پایان ماه جاری و یا تا زمان تکمیل ظرفیت ارائه می گردد.

شرایط و توضیحات بخشنامه :

1 - در این بخشنامه مشتریان حقوقی مجاز به ثبت نام می باشند.

در صورتی که اشخاص حقوقی اقدام به ثبت نام نمایند لازم است مقررات و موارد ذیل را ( مطابق بخشنامه 1506) علاوه بر کلیه شرایط فوق اجرا نمایند:

• مطابق بخشنامه 1468، فروش خودرو به سازمانهای دولتی باید تابع ضوابط و مقررات دولتی باشد و بدون مجوز کمیسیون ماده دو از ادارات کل امور اقتصاد و دارایی ، ثبت نام مجاز نیست.

• فروش خودرو با پلاک شخصی به سازمانها و شرکت های دولتی مجاز نیست.

• ارائه کپی برابر با اصل آخرین روزنامه رسمی و آگهی تاسیس به نمایندگی مجاز الزامی است.

• ارائه معرفی نامه جهت معرفی نماینده خریدار برای انجام مراحل ثبت نام و شماره گذاری الزامی است. بدیهی است معرفی نامه می بایست در سربرگ شرکت متقاضی به همراه امضاء و مهر مجاز خریدار باشد.

2 - در صورتیکه مشتری دارای پلاک فکی می باشد، زمان ساخت پلاک به زمان موعد تحویل افزوده خواهد شد.

3 - در این بخشنامه امکان انتخاب کارت طلائی یک ستاره اختیاری با امتیاز 25% تخفیف جهت خودروهای خانواده وانت، پژو 206 و پژو 405 فراهم شده است. لذا مشتریان محترم در صورت تمایل به دریافت کارت طلائی، لازم است حین انجام مراحل ثبت نام نسبت به انتخاب آن اقدام نمایند.

4 - در این بخشنامه امکان انتخاب دستگاه مالتی رهیاب به صورت آپشن (اختیاری) امکان پذیر خواهد بود. لذا مشتریان محترم در صورت تمایل به دریافت این دستگاه، لازم است حین انجام مراحل ثبت نام نسبت به انتخاب آن اقدام نمایند.

5 - در این بخشنامه در حین ثبت نام، امکان انتخاب رنگ های متنوع برای خودروهای این بخشنامه فراهم می باشد و پس از ثبت نام امکان تغییر رنگ وجود نخواهد داشت.

6 - شرکت ایرانخودرو مجاز است در صورت تکمیل ظرفیت ، نسبت به قطع ثبت نام اقدام کند .

7 - امکان انتخاب شرکت بیمه گر در زمان ثبت نام وجود دارد.

8 - در این بخشنامه، تنظیم صلح نامه قابل اجرا نیست.

9 - در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، مطابق کلیه قراردادها 18 درصد سالیانه ( یک ونیم درصد ماهیانه )، جریمه تاخیر به صورت روزشمار محاسبه و قابل پرداخت خواهد بود.

10 - پس از انعقاد قرارداد، مشتری به هیچ عنوان حق انصراف ندارد.

11 - هر گونه تغییرات قیمتی غیر مستقیم (بیمه، عوارض دولتی ، مالیات و ...) و همچنین تغییرات قیمتی ناشی از الزامات قانونی و تصمیمات ابلاغی دولت و نهادهای قانون گذارتا قبل ازصدور فاکتور بر عهده مشتری خواهدبود.

12 - ثبت نام اینترنتی از طریق وب سایت های ثبت نام ایران خودرو قابل انجام می باشد.

13 - نمایندگان محترم هنگام ثبت نام از مشتریان حتما موارد عنوان شده در بخشنامه 2968 ( مدارک مورد نیاز جهت احراز سکونت ) را مد نظر قرار داده و بر اساس آن اقدام نمایند.

14 - تهیه رونوشت از صفحه اول شناسنامه و کارت ملی مشتری کفایت می کند و چنانچه شناسنامه دارای توضیحات بود، رونوشت از آن صفحه نیز لازم می باشد.

15 - ارائه کد ملی، کد پستی، آدرس دقیق، منطقه شهرداری محل سکونت و شماره تلفن ثابت و همراه در زمان ثبت نام الزامی است.

16 - در صورت ارائه یا درج آدرس پستی اشتباه توسط مشتری، به هیچ عنوان امکان اصلاح وجود ندارد و کلیه تبعات ناشی از صدور پلاک با کد شهر مغایر و یا مفقود شدن مدارک خودرو، به عهده مشتری خواهد بود.

17 - در صورت ارائه اطلاعات نادرست آدرس توسط مشتری، شرکت حق دارد بطور یکطرفه قرارداد را فسخ نماید .

18 - مبالغ ارائه شده بر اساس دستورالعمل ابلاغی شورای ملی رقابت می باشد.

زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 93/10/20 می باشد

جدول طرح فروش فوری ویژه ثبت نام از طریق سیستم فروش نمایندگیها با موعد تحویل 20 روزه دی 93

با توجه به وجود ظرفیت محدود در برخی از نمایندگی ها و درراستای فروش خودروهای امانی ، ثبت نام خودروهای ذیل صرفاً توسط نمایندگی های مجاز و از طریق سیستم سیتریکس قابل انجام می باشد .

 فروش فوری دی ماه  ایران خودرو – تحویل 20 روزه

جدول طرح فروش فوری ویژه ثبت نام از طریق اینترنت با موعد تحویل 20 روزه دی 93

 فروش فوری دی ماه  ایران خودرو – تحویل 20 روزه



نظرات