1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. احتمال عرضه خودروی جدید پژو 508 از هفته آینده

احتمال عرضه خودروی جدید پژو 508 از هفته آینده

3 تیر 1396
  • 1

اولین نسخه‌های اسپورت این خودرو که تحت عنوان GT شناخته می‌شوند، سطح بهتری از راحتی را ارائه می‌دهند و ویژگی‌های اسپورت بیشتری را در خود گنجانده‌اند.

احتمال عرضه خودروی جدید پژو 508 از هفته آینده

بر پایه این گزارش پژو 508 های که وارد ایران خواهند شد در کارخانه‌های کشورهای چین، مالزی و فرانسه مونتاژ خواهند شد.

این سدان خانوادگی کوچک می‌تواند جایگزین خوبی برای خودروهای سایز متوسط 407 و حتی مدل‌های بزرگتر 607 باشد. از طرفی این خودرو رقیب خوبی برای هیوندایی سوناتا، تویوتا کمری و کیا اوپتیمایی است که در جاده‌های ایران زیاد دیده می‌شوند. البته نباید رنو تالیسمان را که اخیرا به بازار ایران راه یافته را فراموش کرد.

پژو 508 که متولد 2011 محسوب می‌شود، اینک با توجه به گذر زمان و برای محبوبیت بیشتر باید تغییر کند و به همین دلیل شاهد تغییر جلوپنجره و چراغ‌ها، استفاده از دی‌لایت و همچنین سپرها و رینگ‌های جدید در آن هستیم. در این فیس‌لیفت اکثر جزئیات کابین دست‌نخورده باقی مانده و پژو فقط صفحه کیلومتر و بخش‌هایی از کنسول وسط آن را مجددا طراحی کرد.

508 از پیشگامان سدان‌های پژو محسوب می‌شود در مدل‌های جدید گزینه‌های زیادی به آن اضافه شده است تا به فضای لوکس نزدیک‌تر شده و توان رقابتی بیشتری را در برابر رقبا داشته باشد. این خودرو به صورت استاندارد به قابلیت‌های زیادی مجهز است که صندلی‌های برقی، گرمکن صندلی‌های جلو، پشت سری با قابلیت تنظیم در دو جهت، سیستم فرمان الکتروهیدرولیکی از جمله آنها هستند. از دیگر گزینه‌های این خودرو می‌توان به پنجره‌های برقی و خودکار در جلو و عقب، سنسور فشار باد تایر‌ها، کروز کنترل قابل تنظیم، سیستم کمکی پارک، شیشه‌های برقی خودکار و آینه‌های جانبی با گرمکن و قابلیت تاشوی برقی اشاره کرد.

اما در بخش فنی 508 پژو از موتور بنزینی و دیزلی متعددی بهره می‌برد که تنوع نمونه‌های دیزلی بیشتر از انواع بنزینی آن محسوب می‌شود. پژو ۵۰۸ در حال حاضر در بخش موتور بنزینی با دو نمونه‌ 1.6 لیتری تنفس طبیعی و توربوشارژ شده ارائه شده که حداکثر خروجی و توان آن معادل 165 اسب‌بخار است.

طراحی خارجی این خودرو نیز بسیار خوب و اصولی است و می‌تواند یادآور برخی از خودروهای خوب آلمانی باشد. جلوپنجره پهن در کنار چراغ‌های کشیده و بزرگتر بر جذابتر شدن خودرو می‌افزاید. احتمالا در این خودرو می‌توانید در سال‌های اول مالکیت تجربه لذت‌بخش رانندگی را تجربه کنید.



نظرات

  • تعرفه صفر برای ماشین تعرفه صفر برای ماشین (5 تیر 1396 ساعت 10:03)

    این دزدیه