1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. برای اولین بار فروش خودروی جدید MG360 شرکت ام‌جی پارس

برای اولین بار فروش خودروی جدید MG360 شرکت ام‌جی پارس

31 اردیبهشت 1396
  • 3

شرکت ام جی پارس موتور به عنوان نماینده رسمی ام جی در ایران، برای اولین بار فروش ام جی ۳۶۰ را در ایران آغاز کرده است. این خودرو به عنوان اولین محصول مونتاژی سایک- ام جی چین در ایران شناخته می شود که در حال حاضر به خط تولید آذویکو رفته است. قیمت نسخه دنده ای این خودرو ۵۳ میلیون تومان و بهای مدل اتوماتیک ۶۲ میلیون تومان اعلام شده است.

 برای اولین بار فروش خودروی جدید MG360 شرکت ام‌جی پارس

تحویل خودروها دو ماهه اعلام شده و خودروها شامل گارانتی ۳ ساله یا ۱۰۰ هزار کیلومتر است. در حال حاضر نمایندگی این شرکت در شهر تبریز فعال است و قرار است خودروها را با پلاک ملی به مشتریان تحویل می دهد.

منبع : ایران جیب



نظرات

  • پژمان پژمان (2 خرداد 1396 ساعت 09:50)

    خودروی جدید بسترن b30 که به زودی توسط بهمن موتور به بازار می آید دارای امکانات بیشتر و قیمت پایین تری نسبت به mg 360 دارد بعضی از این امکانات بیشتر : کروز کنترل - دو ایربگ بیشتر - سیستم کنترل پایداری - گیریبکس اتومات ۶ دنده و ... می باشد

  • arash arash (31 اردیبهشت 1396 ساعت 16:00)

    سلام
    اصلا نمی ارزد با این قیمت ای خودرو تکنولوژی خیلی قدیمی داره قیافه ام نداره

    Hani Hani (1 خرداد 1396 ساعت 15:49)

    سلام خدمت آرش خان
    با احترام لازم به ذکر است قیافه و ظاهر ماشین سلیقه ای می باشد اما در خصوص تکنولوژی، این ماشین دارای تکنولوژی سال 2012 بوده (البته در مدل MG350 که مشابه ماشین فوق بوده و تنها در ظاهر و امکانات جانبی تفاوت دیده می شود) که از این لحاظ بسیار سرامد سایر خودرو های موجود در بازار ایران با رنج قیمتی اعلام شده می باشد.
    با تشکر