1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. شرایط فروش محصولات دی اس در ایران / اقساطی بدون کارمزد

شرایط فروش محصولات دی اس در ایران / اقساطی بدون کارمزد

13 تیر 1395
  • 5

فروش بدون کارمزد دی اس

از ابتدای سال 95 انتظارات خودروسازان از بازار فروش چندان محقق نشده است و واردکنندگان خودرو چشم انتظار قوت گرفتن بازار در تابستان هستند.

امیر عباس سمیعی سرپرست بازاریابی شرکت آرین موتور تابان نماینده رسمی خودروی Ds در ایران، با بیان این مطلب گفت: مطمئن هستیم که با پایان ماه مبارک رمضان بازار فروش خودرو کمی تکان می خورد و با تکمیل مراحل دریافت مجوز شماره گذاری خودروی Ds با توجه به گرایش مردم به خرید خودروهای باکیفیت فروش محصولات ما نیز با جهش بسیار مناسبی رو به رو می شود.

وی ادامه داد: هر چه به شهریور ماه نزدیک می شویم، بازار بهتر خواهد شد و پیش بینی ما برای فروش در تابستان بین 15 تا 20 درصد رشد را نشان می دهد.

سمیعی با اشاره به برخی از ماه های پیش روی و تاثیرات آنها بر بازار خودرو گفت: در آبان ماه با ورود به ماه محرم فروش کمی ضعیف خواهد شد اما این ضعف به طور حتم در اواخر سال جبران خواهد شد.

وی در مورد فروش اعتباری محصولات Ds اظهار داشت: البته بنده قبول دارم که مدل فروش اعتباری در فروش انواع خودروها تاثیرگذار است اما در مورد خودروهای لوکس مانند Ds این امر آن چنان که باید مشهود نیست و مانند خودروهای اقتصادی(Economic) آنچنان به چشم نخواهد آمد.

سرپرست بازاریابی شرکت آرین موتور تابان با اشاره به تاثیر صفر بودن کارمزد فروش بر استقبال مردم، تصریح کرد: در یکی از مدل های فروش شرکت آرین موتور تابان برای خودروی Ds، در صورت تسویه مبلغ آن زیر 10 ماه، هیچ گونه کارمزدی از خریدار دریافت نخواهد شد.

وی ادامه داد: در صورتیکه خریداران ما بخواهند بالای 10 ماه زمان تسویه حساب برایشان در نظر گرفته شود، کارمزد از صفر به 28 درصد افزایش یافته و البته در برخی مواقع بر روی این مبلغ نیز می توان مذاکره کرد و به تناسب میزان پرداخت و زمان تسویه، این مبلغ کارمزد می تواند کاهش یابد.

شرایط فروش محصولات دی اس در ایران - تیر 95 :

فروش بدون کارمزد دی اس


منبع:ایران جیب



نظرات

  • مسعود مسعود (14 تیر 1395 ساعت 14:04)

    این خودرو از محصولات سیتروئن فرانسه ست که مدل DS6 قرار وارد بازار ایران بشه که البته بنا بر اعلم سیتروئن فقط جهت کشور چین طراحی شده / به عبارتی این خودرو نسخه چینی سیتروئن مدل دی اس هست که نسخه فرانسویش قیمتی در حدود 29 تا 30 هزار یورو داره به عبارتی 120 میلیون تومان / بقیه ش تعرفه های گمرگی و سود اقایونه

  • ds ds (14 تیر 1395 ساعت 12:50)

    207میلیون تومن؟؟؟؟؟؟؟؟
    خب سانتافه ک بهتره با همین قیمت

  • امیر امیر (14 تیر 1395 ساعت 12:44)

    این ماشین ها واسه از ما بهترونه که فقط 2% جامعه قدرت خریدش رو دارن... همونایی که ماهانه چند صد ملیون حقوق میگیرن !!

  • احمدرضا احمدرضا (14 تیر 1395 ساعت 00:21)

    سلام:ای کاش به جای این اتومبیل که فقط افراد خاص می توانند بخرند،اتومبیلی وارد می شد که حداقل چهل درصد افراد جامعه ایرانی بتوانند خریداری کنند نه فقط آن را تماشا کنند!!!

  • کاظم کاظم (13 تیر 1395 ساعت 20:59)

    چه خبره بابا .به این گرونی خیلی که خودشو خفه کنه 120تا 150.که اونم گرونه"