1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. آغاز پیش فروش دنا توسط ایران خودرو

آغاز پیش فروش دنا توسط ایران خودرو

29 اردیبهشت 1394
  • 4

بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان محترم می رساند، با توجه به برنامه ریزی ھای صورت گرفته در راستای تامین خواسته ھای مشتریان، امکان عرضه خودروی دنا فراھم شده است.

لذا شرایط پیش فروش دنا ، از روز شنبه مورخ 94/03/2 لغایت زمان تکمیل ظرفیت، به شرح جدول ذیل ارائه می گردد.

شرایط و توضیحات بخشنامه :

1- سود مشارکت در این بخشنامه 18 درصد سالیانه و حداکثر تا تاریخ انقضای دعوتنامه محاسبه خواھد شد و لذا ھرگونه تبدیل و محاسبات دیگر نیز بر اساس سود مشارکت اعلامی در گویا بر اساس خودرو محاسبه خواھد شد.

2- سود مشارکت در صورت انصراف 16 درصد سالیانه و حداکثر تا زمان انقضای دعوتنامه و چنانچه قبل از ارسال دعوتنامه باشد تا زمان انصراف برای مبلغ پیش پرداخت محاسبه خواھد شد.

3- در صورت تاخیر در تحویل خودرو از جانب شرکت، سود تاخیر به ازای مبالغ پرداختی مشتری (صرفاً به شرط تکمیل وجه قرارداد مطابق بخشنامه) یک درصد ماھانه ( 12 درصد سالیانه) پرداخت می شود.

زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت 14 روز شنبه مورخ 94/03/02 می باشد.

 آغاز پیش فروش دنا توسط ایران خودرو



نظرات

  • امیر امیر (29 آبان 1395 ساعت 14:06)

    من حدود یک سال میشه که دنا رو خریدم واقعا خودروی خوب و راحته و تا حالا هم مشکلی برام پیش نیومده و آپشن gpsرو هم که روش گذاشتن خوب کار می کنه. اما یکم صدا های بوق توی خودرو یکمی زیاده مثلا نبستن کمربند ایمنی ، یا اگه از سرعت ۱۲۰تا بیشتر بری بوق می زنه . اما اینا نمی تونه این خودرو رو به هیچ وجه بد جلوه بده.

  • مک میسل مک میسل (29 اردیبهشت 1394 ساعت 18:57)

    به نظر من بهترین خودرو ساخت داخل تا الان همین دنا هستش
    من که تبدیلی بودم برای سال93 با مدل94 و قهوه ای روشن تحویل گرفتم با تریم دو رنگ
    تا الان که راضی بودم،مشکل خاصی نداشته
    به جز اینکه چراغ نور پایین جلوش سوخته و درب های عقب خیلی بد باز و بسته میشه مشکل دیگه ای نبوده
    تو عید هم رفتم باهاش مسافرت از تهران تا مشهد
    132تا هم رفتم اونم با سامانه کروز کنترلش که واقعا عالی عمل میکنه
    عکسش هم دیروز توسط برادران محترم راهنمایی رانندگی اومد(سرعت غیر مجاز)
    خلاصه ماشین خوبیه نسبت به 37تومنی که ما دادیم.(با یک سال خوابیدن پول)

  • قاسم دنا قاسم دنا (29 اردیبهشت 1394 ساعت 15:00)

    با سلام خدمت دوستان
    بنده سری اول که بهمن 92 بود ثبت نام کردم که با زور تونستم 93/12/28 ماشینو تحویل بگیرم، از نظر سواری بد نیست ولی سه تا مشکل داره یکی چراغ ترمز عقب بعضی اوقات نمیزنه که بعد از بردن به نمایندگی مشکل حل نشده، دومی اینکه درب عقب از داخل باز نمیشود که بعد از بردن به نمایندگی گفتن دستگیره خرابه سفارش گذاشتیم بیارن که بعد از گذشت یک ماه هنوز دستگیره از طرف نمایندگی مرکزی 5 تهیه نشده، سومی اینکه داشبورد و درها صدا وززز می دن که جالب نیست و نمایندگی گفت به ما ربط نداره، کلا عرض کنم کیفیت ماشین اصلا جالب نیست و انتظارات را برآورده نمی کنه و از خوبیهاش اینه که طرح پشتیبان داره و بدونه نوبت میتونی بری نمایندگی و اینکه قیافش نسبت به تولیدات داخلی بد نیست.
    اینو واسه دوستانی گفتم که میخوان این سری جدید ثبت نام کنن و اینکه با تحقیق بیشتری این کارو بکنن که مثل من تو ذوقشون نخوره.
    با تشکر از مدیریت سایت

  • امیر خودرو امیر خودرو (29 اردیبهشت 1394 ساعت 11:55)

    دنا ! سومین خودرو ملی بعد تیبا و رانا که یکی از بی کیفیت ترین خودرو های تولید شده تا الان از ایران خودرو هست که نمونه فیس لیفت شده سمند میباشد . این خودرو باید به قیمتی حدود 35.36 تومن ب مشترین عرضه شود اما قیمت نجومی ای که اول دنا داشت حدود 50 میلیون الان هم حدود 44 تومن قیمت دارد این قیمت برای یک سمند فیس لیفت شده بی کیفیت قابل قبول نیست
    دوستانی که تمایل به خرید دارند لطفا گول ظاهر این خودرو را نخورند و کمی در انتخابشان تامل کنند ...
    با تشکر از سایت خودرو