1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. همه طرح های فروش خودرو سازان

همه طرح های فروش خودرو سازان

22 تیر 1395
  • 1


خودروسازان پیشنهاد های ویژه ای برای تابستان مشتریان خود در نظر گرفته اند. خودروسازان انواع فروش فوری، اعتباری (چکی) و پیش فروش را پیشنهاد می دهند اما برای شما که به خودرو نیاز فوری دارید و پول کافی ندارید، خرید اعتباری بهترین گزینه است چرا که در روش دیگر مانند پیش خرید، اگر چه سود مشارکت به شما تعلق می گیرد، اما خودرو دیرتر به دستتان می رسد.

شاید شما از جمله افرادی باشید که با داشتن ۱۰ تا ۱۵ میلیون، می خواهید یک خودروی مناسب مثلاً ۳۰ تا ۴۰ میلیونی بخرید اما با توجه به پایین ترین قیمت های خودروی صفر در بازار، یا منتظرید پول بیشتری به دست بیاورید یا نیم نگاهی به خودرو های دست دوم دارید اما قبل از هر گونه تصمیمی لازم است از طرح های جدید خودروسازان داخلی باخبر شوید. خودروسازان پیشنهاد های ویژه ای برای تابستان مشتریان خود در نظر گرفته اند. خودروسازان انواع فروش فوری، اعتباری (چکی) و پیش فروش را پیشنهاد می دهند اما برای شما که به خودرو نیاز فوری دارید و پول کافی ندارید، خرید اعتباری بهترین گزینه است چرا که در روش دیگر مانند پیش خرید، اگر چه سود مشارکت به شما تعلق می گیرد، اما خودرو دیرتر به دستتان می رسد. با این حال در این گزارش، فارغ از بررسی کیفیت، دو نمونه از فروش های اعتباری خودروسازان طی روز های اخیر را معرفی می کنیم.

سایپا
در بین محصولات سایپا، تیبا۲ محصولی است که تقریباً شرایط مورد نظر شما را داراست. به طوری که با یک پیش پرداخت ۱۰ تا ۱۵ میلیونی می توان این خودرو را که قیمتی در حدود ۲۷ میلیون دارد، به صورت اعتباری خرید.جدول زیر شرایط خرید تیبا۲ را بر اساس آخرین اعلامیه های سایپا بیان کرده است:در این مدل خرید، خودرو به صورت ۱۵ روزه و از محل خودرو های نمایندگی ها (امانی) تحویل داده می شود. بر این اساس، ابتدا حدود ۱۳ تا ۱۵ میلیون تومان پیش پرداخت می کنید و بقیه را به صورت ۴ چک ۶ ماهه یا ۸ چک ۴ ماهه می پردازید. بنابراین، در مدل اول نرخ سود تسهیلات ۱۷ درصد و در مدل دوم، ۱۹ درصد خواهد بود. در نتیجه سودی که برای تسهیلات در این دو مدل خرید می پردازید، به ترتیب حدود ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و نیز ۳ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان خواهد بود. در نهایت هم در مدل اول، شما این خودرو را ۳ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان و در مدل دوم حدود ۴ میلیون تومان بیشتر از قیمت نقدی خریداری خواهید کرد.

 همه طرح های فروش خودرو سازان



فروش های منعطف ایران خودرو
ایران خودرو هم این روز ها شرایط متنوعی برای فروش محصولات خود اعلام کرده است. این شرکت حدود یک هفته قبل، اقدام به فروش ویژه اعتباری برای پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با دو نوع پیش پرداخت حدود ۱۱ و ۱۳ میلیون تومانی و تحویل در مرداد و شهریور کرد که جدول فوق، شرایط این مدل فروش را برای پیش پرداخت ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی و تحویل در مردادماه نشان می دهد:

از سوی دیگر در روز های اخیر، ایران خودرو از طرح دیگری به نام فروش منعطف رونمایی کرده که شامل طیف متنوعی از محصولات این شرکت می شود. در این طرح، شما میتوانید برای خرید یک محصول، خودتان از بین گزینه های متعدد، تعداد چک و مدت بازپرداخت و نیز میزان پیش پرداخت (که از یک رقم مشخص باید بیشتر باشد) را انتخاب کنید. بدین ترتیب نرخ سود تعلق گرفته به تسهیلات نیز بر اساس نوع انتخاب شما تعیین خواهد شد. البته مهلت بازپرداخت، حداکثر دو ساله است و نرخ سود نیز بین ۰ تا ۲۰ درصد محدود شده است. موعد تحویل این خودرو ساز ۳۰ روزه است

به عنوان مثال، اگر می خواهید یک پژو ۲۰۶ صندوق دار (وی ۸) بخرید، حداقل مبلغ پیش پرداخت ۱۸ میلیون تومان و قیمت نقدی آن ۳۷ میلیون و ۳۸۱ هزار تومان است. دو مدل از شرایط متنوع فروش اقساطی آن نیز با فرض پیش پرداخت یادشده طبق جدول فوق خواهد بود.

 همه طرح های فروش خودرو سازان



منبع:
خراسان



نظرات

  • عنایت عنایت (23 تیر 1395 ساعت 10:43)

    به به عجب محصولاتی ههههههه