1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش ویژه زمستانی محصولات برلیانس

فروش ویژه زمستانی محصولات برلیانس

14 دی 1394
  • 0

رضا تقوی-مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا با اعلام این خبر افزود: گروه سایپا با هدف حفظ تعادل بازار و پاسخ به نیاز مشتریان اقدام به فروش طرح زمستانه محصولات برلیانس با تسهیلات ویژه کرده است.

تقوی گفت: کیفیت بالا, قیمت مناسب و خدمات گسترده گروه سایپا در سراسر کشور از عوامل مهم در استقبال مشتریان از این خودرو بوده است.

وی در خصوص این طرح فروش گفت: طرح فروش زمستانه برلیانس با شرایط استثنایی از ابتدای هفته جاری آغاز شده است که از جمله خصوصیات ویژه این طرح می توان به قیمت قطعی, تسهیلات ویژه بدون بهره با بازپرداخت بلند مدت و سرمایه گذاری مناسب اشاره نمود.

وی افزود: با توجه به تغییر و تحولات نرخ ارز در سال جاری و سال آتی این طرح فروش اطمینان خاطر لازم را در خصوص قیمت این خودرو برای مشتریان ایجاد خواهد نمود که همراهی آن با تسهیلات مناسب، شرایط خرید آسان و مطمئنی را برای مشتری ایجاد می نماید.

برلیانس در دو مدل H330 وH320 و 2 تیپ اتومات و دستی با ظاهری زیبا و آپشن هایی همچون سانروف، فرمان برقی، سیستم تهویه اتوماتیک، ورود به خودرو بدون کلید، پاور ویندوز و دکمه استارتر تبدیل به یکی از خودروهای خاص بازار شده که مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

فروش زمستانه خودروهای برلیانس - دی ماه 94 :

 فروش ویژه زمستانی محصولات برلیانس

منبع سایپا


نظرات