1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. به زودی ، مرحله جدید فروش سری 7 بی‌ام‌و

به زودی ، مرحله جدید فروش سری 7 بی‌ام‌و

5 دی 1395
  • 0

نخستین محموله وارد شده از ب ام و سری 7 در کمتر از دو روز از آغاز فروش این خودرو به پایان رسید و مرحله جدید فروش آن به‌زودی از سوی پرشیا خودرو آغاز می‌شود.

 فروش ب ام و سری 7 به زودی آغاز میشود

مزدا موسوی، مدیر ارشد بازاریابی پرشیا خودرو در زمینه عرضه نسل جدید ب ام و سری7 در ایران گفت:"ب ام و سری7 پس از چند سال غیبت در بازار، بار دیگر توسط پرشیا خودرو وارد ایران شد. استقبال از عرضه این خودرو بسیار خوب بود به‌گونه‌ای که نخستین سری وارد شده از سری7 در کمتر از دو روز از آغاز عرضه آن، به‌طور کامل به فروش رسید."

وی افزود:"با توجه به استقبال بی‌نظیر بازار از عرضه ب ام و سری7 توسط پرشیا خودرو، به‌زودی مرحله جدید فروش این خودرو را آغاز خواهیم کرد و علاقه‌مندان می‌توانند با شرایط متنوع نقدی و اعتباری نسبت به خرید این خودرو اقدام کنند."

موسوی در زمینه اخباری در زمینه ممنوعیت ورود محصولات ب ام و به ایران گفت:"دلیل این موضوع، تغییر مشخصات فنی تعدادی از مدل‌ها بوده که پس از دریافت مجوزهای لازم مجدداً به سبد محصولات اضافه خواهند شد. پرشیا خودرو به‌عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش ب ام و در ایران، قصد دارد با عرضه محصولات جدید و گسترش خدمات پس از فروش محصولات ب ام و، جایگاه این برند در بازار ایران را ارتقا دهد."

منبع:عصر خودرو



نظرات