1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. آغاز فروش محدود بسترن (B50) توسط گروه خودروسازی بهمن

آغاز فروش محدود بسترن (B50) توسط گروه خودروسازی بهمن

19 بهمن 1392
  • 0

شرکت بهمن موتور نماینده فروش گروه خودروسازی بهمن از فروش خودرو آسا (بسترن B50) محصول شرکت FAW چین به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

فروش این خودرو به صورت اقساط صورت گرفته و زمان تحویل آن خرداد 93 خواهد بود.شرایط فروش خودرو بسترن B50 در این طرح به شرح جدول زیر است:

فروش محدود بسترن (B50)

این شرکت همچنین اعلام کرده ثبت نام این خودرو به صورت محدود بوده و به محض تکمیل ظرفیت فروش متوقف خواهد شد و در نوع دوم اقساط این خودرو به همراه یکسال بیمه بدنه به مشتری عرضه خواهد شد.

بنا براین گزارش، خودرو آسا دارای موتور 1600 سی سی بوده و همچنین از سقف شیشه‌ای و سیستم کروز کنترل و تهویه مطبوع بهره‌مند می‌شود.

از دیگر مشخصات این خودرو می‌توان به کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سنسور پارک روی سپر عقب، آینه وسط با حسگر کاهش دهنده اتوماتیک نور و آینه‌های جانبی برقی اشاره کرد. این خودرو همچنین دارای سیستم صوتی با قابلیت کنترل از روی فرمان و سنسور دمای داخل و خارج کابین می‌باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.bahmangroup.com مراجعه کنند و همچنین با سازمان فروش شرکت بهمن موتور به شماره تلفن 48097300-021تماس بگیرند.




نظرات