1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. اعلام دور جدید فروش مزدا 3 توسط گروه بهمن

اعلام دور جدید فروش مزدا 3 توسط گروه بهمن

2 مرداد 1397
  • 39

گروه بهمن دور جدید فروش خودروی و مزدا 3 را اعلام کرد

اعلام دور جدید فروش مزدا 3 توسط گروه بهمن



در این شرایط فروش، و Mazda 3 با دو طرح متفاوت و با تحویل 30 روزه به فروش می رسد.

قیمت خودرو 142میلیون و 700 هزار تومان اعلام شده، همچنین گروه بهمن و مزدا3 تیپ 4 را با سرویس یکساله رایگان با قیمت 149 میلیون و 470 هزار تومان عرضه می کند.

ثبت نام ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 97/05/03 به صورت فروش اینترنتی و تعداد محدود خواهد بود و هر کد ملی تنها قابلیت ثبت نام یک دستگاه را خواهد داشت.

اعلام دور جدید فروش مزدا 3 توسط گروه بهمن



مشاهده توضیح تفاوت تیپ های مزدا 3 نیو از ابتدا تا کنون + عکس

مشاهده اطلاعات فنی مزدا 3 جدید - تیپ 4 اف ال

منبع car.ir


نظرات

  • علی نوروزی علی نوروزی (6 مرداد 1397 ساعت 10:52)

    بیش از 10 بار تا صفحه پرداخت رفتم اما می گفت شما در حال اتصال به درگاه هستید و بعد از یک ربع خطا میداد. بعضی مواقع بعد از پر کردن اطلاعات خطاهای مختلف میداد. یک بار اینترنت رو قطع کردم ببینم و زدم مرحله بعد و جالبه که باز همون خطا رو میاورد یعنی اصلا با سرور های سایت چک نمی کرد. کجایی وزارت صمت دقیقا کجایی؟! یه لیست منتشر کردی فکر کردی حاشیه امنیت ساختی برا خودت؟!

  • سهراب سهراب (4 مرداد 1397 ساعت 15:18)

    سلام هیچ گونه ثبت نامه صورت نگرفت همه مات سرکار بودن مگه میشه قیمت نمایندگی و بازار حداقل 50 تومن تفاوت داشته باشه بعد شرکت بیاد ماشین بده بیرون اگه ثبت نامی شده بود الان توی سایت هایی مثل باما حواله ها با قیمت های نجومی برا فروش گذاشته می شد

  • پارسا پارسا (4 مرداد 1397 ساعت 11:18)

    کاملا" واضح بود که داستان از این جیب به اون جیب پیاده شد.

  • داود داود (4 مرداد 1397 ساعت 11:05)

    همش دروغ بود **** بازی بود دوبار تا مرحله پرداخت رفتم نشد که نشد

  • علی علی (3 مرداد 1397 ساعت 19:48)

    این برنامه فروش کاملا صوری و فریبکارانه برای افکار عمومی و به اصطلاح دستگاه های نظارتی که کاملا خواب تشریف دارن بود و هیچگونه فروشی انجام نشد, این گروه در این اوضاع مملکتی پریشان اقدام به احتکار و دلالی سازمان یافته می کنن.
    بنده حتی تا مرحله پرداخت بانکی پیش رفتم اما باز هم خطاهای عجیب و غریب و ساختگی اعلام کردن, این دقیقا مصداق دزدی در روز روشنه اما افسوس سالهاست که نیست گوش شنوایی...

  • رضا رضا (3 مرداد 1397 ساعت 13:34)

    سال روز تولد امام رضا رو انتخاب کردن به اصطلاح به مردم عیدی بدن انشااله خود امام جوابشون روبده

  • میثم میثم (3 مرداد 1397 ساعت 13:06)

    بنده مدارکی تهیه کردم که نشان دهنده این هست که اصلا ثبت نامی در کار نبوده و هیچ خودرویی به مردم عادی بفروش نرفته. ضمن اینکه مرحله اخر فروش ساعت ۱۰:۴۵ دقیقه بوده که ساعت ۱۰:۴۴ توی سایت نوشتن که با تشکر از استقبال شما فروش به پایان رسید!

    ملت رو چی فرض کردین آقایونه بهمن موتور؟

    بنده برنامه نویس هستم و سورس سایت شما رو مطالعه کردم و تمامی پیام های خطایی که لحظه باز شدن سایت به کاربران نشون دادید فیک بوده و مشخصه که سایت برای افراد خاصی فقط باز بوده! خجالت آوره… احتکار یعنی شما!

  • ali ali (3 مرداد 1397 ساعت 12:54)

    هیچکس ثبت نام نکرده، سایت از قبل ساعت 9 باز بوده، اما ثبت سفارش میشده ولی به درگاه پرداخت نمیرفت، چون اصلا صفحه ارتباط با درگاه پرداخت توی سایت نبود.

    ویدئو آپارت رو نگاه کنید :

    https://www.aparat.com/v/qRGJj

  • mehdi mehdi (3 مرداد 1397 ساعت 12:50)

    من با بالاترین سرعت اینترنت موجود در کشور کانکت بودم ولی دقیقا راس همون ساعت هایی که اعلام میکرد که هر یک ربع بود سایت ثبت نام کلا قطع می شد. این ثبت نام ها یک حرکت کاملا صوری بود تا در نمایندگی ها بتونن با قیمت خیلی بالاتر یعنی حدود 200 میلیون بفروشن. گروه بهمن یه شرکت دروغگو و فریبکاره.

  • مجید مجید (3 مرداد 1397 ساعت 12:45)

    اگه میخواستن به مصرف کننده برسه 5 میلیونش رو چک دو ساله میگرفتند که سند قابل انتقال نباشه. اصلا بدن بورس این پیش فروشها را با ساز و کار مشخص عرضه کنه این مسخره بازیا چیه، ظرفیت تکمیل است یه ربع دیگه یه ربع دیگه. دزدی تو روز روشن!

  • مردم عادی مردم عادی (3 مرداد 1397 ساعت 12:43)

    با این کار فقط خواستند اون مزدا3 صفرا که تو بازار هستنش رو قانونی جلوه بدن. خیلی تابلو شده بود دیگه.

  • محمدرضا محمدرضا (3 مرداد 1397 ساعت 12:12)

    از راس ثانیه اول از سه خط اینترنت جدا اقدام کردم. به هیچ وجه اجازه ثبت نام نمی داد و حتی وارد مرحله ثبت اطلاعات هم نمی شد و می گفت این نوبت تمام شده بروید بعدی. میخوام بدونم کی تونسته بره اسم بنویسه که این نوبت تموم شده!!! من از سال گذشته برای هر خودرویی از جمله 2008 یا C3 که خواستم اسم بنویسم همین بساط بوده. واقعا مسخره بازیه. اگر هم کسی اسم نوشته احتمالا دلال بوده و همین الان حواله ماشین 140 تومنی را 230 میزاره برا فروش! واقعا بابت دو سه ساعتی که وقتم تلف شد برای خودم متاسفم.
    جالبه الان که همه چیز تموم شده با لینک مستقیم
    http://bahman.iranecar.com/product-group/36/circulation/15700/options/ticket/no-ticket
    که بروید تا مرحله آخر و پرداخت بانک میره ولی اونجا گیر میکنه. رسما سر کاریم!

  • فرهاد فرهاد (3 مرداد 1397 ساعت 12:07)

    سلام خدمت دوستان - بنده بعد از چند مرحله که به مشکل بر خوردم بلاخره در مرحله پایانی تونستم وارد سایت بهمن خوردو شوم که بعد از ثبت نام کامل در مرحله پرداخت مبلغ با مشکل زیر مواجه شدم " متاسفانه ازدحام کاربران حاضر در سایت از ادامه روند خرید توسط شما جلو گیری کرده است لطفا" جهت خرید خودرو مجددا"اقدام فرمایید." که گویا این هم یک سیاست بوده تا مردم احساس کنه که حق کشی نشده است ولی همش دروغه خودشون ثبت نام می کنن فقط ما رو سر کار گذاشته بودند." تمام تصاویر مربوط به ثبت نام موجود است .

  • فرهاد فرهاد (3 مرداد 1397 ساعت 12:00)

    سلام خدمت دوستان - بنده بعد از چند مرحله که به مشکل بر خوردم بلاخره در مرحله پایانی تونستم وارد سایت بهمن خوردو شوم که بعد از ثبت نام کامل در مرحله پرداخت مبلغ با مشکل زیر مواجه شدم " متاسفانه ازدحام کاربران حاضر در سایت از ادامه روند خرید توسط شما جلو گیری کرده است لطفا" جهت خرید خودرو مجددا"اقدام فرمایید." که گویا این هم یک سیاست بوده تا مردم احساس کنه که حق کشی نشده است ولی همش دروغه خودشون ثبت نام می کنن فقط ما رو سر کار گذاشته بودند." تمام تصاویر مربوط به ثبت نام موجود است .

  • آریا آریا (3 مرداد 1397 ساعت 11:15)

    من سؤالم اینه که واقعاً کسی از مردم عادی تونسته ثبت نام کنه؟؟؟

    mehdi mehdi (3 مرداد 1397 ساعت 12:39)

    من با بالاترین سرعت اینترنت موجود در کشور کانکت بودم ولی دقیقا راس همون ساعت هایی که اعلام میکرد که هر یک ربع بود سایت ثبت نام کلا قطع می شد. این ثبت نام ها یک حرکت کاملا صوری بود تا در نمایندگی ها بتونن با قیمت خیلی بالاتر یعنی حدود 200 میلیون بفروشن.

  • سعید سعید (3 مرداد 1397 ساعت 11:06)

    همش دروغ بود تو همه ی مرحله ها شرکت کردم دقیقا دو دقیقه قبل اعلام زمان سایت باز میشد و 1 دقیقه بعد بسته دقیقا یک دقیقه من حتی سه بار تا مرحله اتصال به درگاه بانک رفتم که پول بریزم ولی باز انداخت برون اصلا ماشینی در کار نبود همش دروغ بود نه دلال نه مشتری عادی نمیتونست ثبت نام کنه همش فیلم بود
    خدا لعنتشون کنه

  • حامد حامد (3 مرداد 1397 ساعت 10:54)

    دو بار تا مرحله درگاه رفت ولی بعد از چند دقیقه به درگاه متصل نشد و اومد بیرون

  • رسام رسام (3 مرداد 1397 ساعت 10:38)

    تقاضای شما به دلیل محدودیت ظرفیت خودرو انتخابی فعلا قابل پذیرش نمی باشد، پیشنهاد می شود شرایط فروش دیگری را انتخاب نمایید.(360)

  • محمد محمد (3 مرداد 1397 ساعت 10:17)

    مملکتی که همه اقتصادش روی دلالی باشه همینه، یه نفر مصرف کننده واقعی دستش به بوق این ماشینام نمیرسه، کشک چی ، ثبت نام چی، صد بار سعی کردم.

  • محسن محسن (3 مرداد 1397 ساعت 10:05)

    من یه 149 تومنی برام باز شده اما نمی دونم بخرم چون تو متن قرار داد نوشته بخاطر فورس ماژور ممکنه ماشینو ندن و جاش یچیزه دیگه بدن !!!!!!