1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. شرایط فروش کیا اپتیما اتاق جدید(GT Line) توسط اطلس خودرو اعلام شد

شرایط فروش کیا اپتیما اتاق جدید(GT Line) توسط اطلس خودرو اعلام شد

9 شهریور 1395
  • 2

کیا اپتیما JF، محصول جدیدی است که اطلس خودرو فروش تیپ GT LINE این خودرو را با زمان تحویل 30 روزه از طریق نمایندگان مجاز خود، در سراسر کشور آغاز کرده است.

نسل چهارم خودروی اپتیما، با ظاهری زیبا و جذاب همراه با طراحی و تزئینات داخلی متفاوت، حس مالکیت خودرویی لوکس را القا می‌کند.

سقف پانوراما، کروز کنترل، 7 ایربگ، ‌گرمکن‌های صندلی ردیف‌های جلو و عقب، سردکن صندلی‌های ردیف جلو، شارژر بی‌سیم تلفن همراه برخی از آپشن‌های بسیار متنوع اپتیمای جدید است.

شایان ذکر است اطلس خودرو به‌عنوان تنها نماینده رسمی شرکت کیا‌موتورز در ایران، برای چهارمین سال متوالی، موفق به کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش از سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI شده است و اپتیمای جدید نیز مانند سایر خودروهای این شرکت دارای 5 سال و یا 150هزار کیلومتر گارانتی است.

فروش اپتیما جدید

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی با شماره 48644444 داخلی شماره 2 تماس حاصل نموده و یا به وب‌سایت رسمی شرکت اطلس خودرو به آدرس WWW.Atlaskhodro.com مراجعه فرمایند.

منبع:عصر خودرو



نظرات

  • اسکالید اسکالید (12 شهریور 1395 ساعت 21:23)

    جالبه که تا پارسال قیمت خودرو رو با احتساب مالیات و هزارتا کوفت دیگه اعلام میکردن اما الان چون قیمتا رو الکی بردن بالا یه ستون مجزا واسه مالیات و ... اضافه کردن تا این افزایش قیمت40 میلیونی در خصوص اپتیما (و بقیه خودروها ، فرقی نداره) زیاد به چشم نیاد مثلا !!!!

  • amir2020 amir2020 (10 شهریور 1395 ساعت 10:46)

    هیوندایی و کیا در زمینه خودرو سواری هیچ نمایندگی رسمی در ایران ندارند این ها فقط وارد کننده هستند