1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. کیا اسپورتیج جدید به ایران رسید، آغاز فروش از سوی اطلس خودرو

کیا اسپورتیج جدید به ایران رسید، آغاز فروش از سوی اطلس خودرو

18 بهمن 1395
  • 13

اطلس خودرو، نماینده کیا موتورز کره در ایران فروش نسل جدید کیا اسپورتیج را آغاز کرد.

کیا اسپورتیج از محبوب‌ترین کراس‌اوور‌های بازار ایران است و در دو نسل قبلی توانسته نظر طیف گسترده‌ای از علاقه‌مندان خودروهای شاسی‌بلند و کراس‌اوور با به خود جلب کند. اطلس خودرو، نماینده کیا موتورز کره جنوبی در ادامه روند توسعه محصولات کیا در ایران فروش نسل جدید این خودرو را آغاز کرده است و به این ترتیب بار دیگر شاهد قدرت‌نمایی کیا اسپورتیج در بازار خودروهای وارداتی کشور خواهیم بود.

بر اساس اعلام اطلس خودرو، کیا اسپورتیج هم‌اکنون در مدل‌های 2017 و با موتور 2.4 لیتری 181 اسب بخاری با قیمتی در حدود 174میلیون تومان با تحویل 90 روزه به خریداران عرضه می‌شود که متقاضیان می‌توانند با پیش‌پرداخت 100 میلیون تومانی این خودرو را ثبت‌نام کنند.

نسل جدید کیا اسپورتیج از نظر ظاهری تفاوت‌های آشکاری با نسل پیشین خود دارد اما همچنان رگه‌های محصولات مختلف کیا را می‌توان در آن دید و از این نظر همچنان ظاهری جوان‌پسند و جسور دارد. موتور 2.4 لیتری این خودرو از فناوری تزریق مستقیم سوخت بهره می‌برد و توان آن نسبت به نسل پیشین افزایش یافته است و می‌تواند 181 اسب بخار قدرت تولید کند که در این کلاس عدد قابل توجهی است. این قدرت از طریق گیربکس 6 سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض دستی دنده‌ها به چرخ‌ها می‌رسد ضمن آنکه مصرف ترکیبی این موتور به دلیل بهره‌گیری از فناوری‌های جدید، 8.5 لیتر در یکصد کیلومتر است.

همان‌گونه که از محصولات کیا انتظار می‌رود، اسپورتیج با طیف کاملی از امکانات رفاهی و ایمنی روانه بازار شده تا خریداران از این نظر کمبودی احساس نکنند. از نظر ایمنی این خودرو به طیف کامل ایربگ‌ها مجهز است تا به‌خوبی در تصادفات بتواند از سرنشینان محافظت کند. سیستم کنترل ایستایی در سربالایی HAC، کنترل ایستایی در سراشیبی DBC، کنترل پایداری الکترونیک ESP و تشخیص نقطه کور BSD از جمله امکانات ایمنی این خودرو است ضمن آنکه برای پارک آسان‌تر آن، سنسور‌های پارک در جلو و عقب نصب شده و دوربین دید عقب هم بر روی آن قرار گرفته است.

 فروش کیا اسپورتیج نسل جدید از سوی اطلس خودرو آغاز شد

نسل جدید کیا اسپورتیج به چراغ‌های زنون، چراغ‌های LED روشنایی در روز، سیستم شستشوی چراغ‌ها، چراغ‌های LED عقب و قابلیت روشن و خاموش شدن اتوماتیک چراغ‌ها مجهز است. به‌علاوه به‌صورت استاندارد بر روی آن سیستم ورود و استارت بدون کلید، ترمز پارک برقی، تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، تنظیم برقی صندلی راننده و سرنشین، گرم‌کن تمام صندلی‌ها و فرمان و سردکن صندلی‌های جلو، سانروف پاناروما، صفحه نمایشگر 5 اینچ لمسی، اسپیکرهای JBL، شارژ بیسیم تلفن همراه، سیستم صوتی با قابلیت اتصال به تلفن همراه از طریق بلوتوث، سنسور باران، سیستم تشخیص صدای راننده و ... نیز مجهز است تا در زمینه امکانات رفاهی نیز کمبودی در این خودرو وجود نداشته باشد.

کیا اسپورتیج جدید با طول بدنه 4480 میلی‌متر و فاصله محوری 2670 میلی‌متر، خودرویی جادار است که به‌خوبی می‌تواند نیازهای جوانان و خانواده‌ها را در سفرهای شهری و بین‌شهری برآورده کند.

نسل جدید کیا اسپورتیج به‌تازگی در بازارهای جهانی وارد شده است و اطلس خودرو با عرضه آن به کشور می‌تواند بار دیگر این بخش از بازار را در اختیار خود بگیرد.

 فروش کیا اسپورتیج نسل جدید از سوی اطلس خودرو آغاز شد

منبع:عصرخودرو



نظرات

  • مهدی مهدی (12 اسفند 1395 ساعت 03:53)

    خیلی خوبه،۱۰۰میلیون پیش میگیرن،دقیقا قیمت جهانیش،حتی بیشتر از اون،تازه اگه بخوان با دلار ۳۷۰۰بخرن! ۳ماهم زودتر پولشو میگیرن،و وقتی تحویلت میدن ۸۹میلیون سود خالص ازت میگیرن و میذارن تو جیب پرنشدنیه مبارکشون! خدایا مارو از اینهمه ظلم نجات بده

  • reza reza (20 بهمن 1395 ساعت 08:54)

    ماشین 20- تا 25 هزار دلار ی رو چطوری می کنن 200 میلیون ، وا عجبا

  • حسن حسن (19 بهمن 1395 ساعت 18:46)

    مگه *****خوردیم ماشین 100 میلیونی رو 190 بخریم! دیگه گذشت اون زمان که شاسی بلند فقط کیا و هیوندای و تویوتا بود الان با 90 تومن تیوولی سوار میشیم یا خیلی بخایم ولخرجی کنیم 150 تومن MG GS با 230 اسب قدرت با گارانتی پنج ساله...

  • mhmmd mhmmd (19 بهمن 1395 ساعت 14:50)

    چه عجب ! نزدیکه سال 2018 شدیم دیگه. تازه نمایندگی در ایران عشقش کشید اقدام به وارداتش کرده. تازه اونم برای 3 ماه دیگه (البته روی کاغذ) واقعی همون 4 ماه میشه.
    یعنی 6 ماه پس از شروع سال 2017 تازه شاید یکیش رو در خیابون ها ببینیم. خیلی ضعیفه عملکردشون خیلی.

  • علی علی (19 بهمن 1395 ساعت 13:59)

    با توجه به شرایط متنوع فروش از سوی اکثر نمایندگیها و تحویل اتومبیل قبل از سال جدید با اقساط یکساله و بدون کارمزدءدریافت 60 درصد از قیمت نهایی با توجه به رکود شدید بازار ماشین کمی اجحاف در حق مصرف کننده خواهد بود. ضمن اینکه برای خریدار بهره 18% در نظر می گیرند و برای خودشان سود 25% قایل می شوند.

  • سینا سینا (19 بهمن 1395 ساعت 11:46)

    با توجه به اینکه شرکت موتور 2400 GDI رو ثبت سفارش کرده و از آنجایی که آخرین نسل هیوندای توسان در کشور از موتور 2000 MPI یهره میگیره و به قدرتش ایراداتی وارده، اسپورتیج جدید میتونه به راحتی بازار رو قبضه کنه. ضمن اینکه محدوده قیمتی هردو یکسان هست.

  • محمد محمد (19 بهمن 1395 ساعت 09:05)

    بدون مالیات قیمت 174 تومنه، با مالیات نزدیک 200 تومن میشه

  • حمیدرضا حمیدرضا (19 بهمن 1395 ساعت 00:52)

    توجه کنید که این قیمت بدون مالیات بر ارزش افزوده هستش
    با مالیات در حدود ۱۹۰ میلیون میشه
    قیمت گذاری خیلی ضعیف و خوش خیالانه است
    اون هم با این شرط که ۱۰۰ میلیون هم ۳ ماه بخوابه
    فکر نمیکنم قیمت منطقی ای برای این ماشین با این ابعاد و با این چهره باشه
    هنوز نسل قبل از این زیباتر و با ارزش تر به نظر میرسه

  • mohsen mohsen (18 بهمن 1395 ساعت 20:35)

    اصلا نمیرزه با 200 تومن میتونی رنو کلیوس 2017 بگیری خودرویی با ظاهر رنو و روح ژاپنی
    موتور و گیریبکس کولیوس ماله نیسانه
    بالاخره پشتوانه رنو فرانسه و نیسان ژاپن پشت سرشه

    سینا سینا (19 بهمن 1395 ساعت 14:51)

    بحث این هست که کیا در سالهای اخیر امتحانشو خیلی بهتر از رنو و امثالش پس داده، به همین علت فروش خیلی بهتری نسبت به رنو در سطح جهان داره، هرچقدر هم که روی کاغذ بگیم تلیسمان و کولئوس از اُپتیما و اسپورتیج بهترند، باز هم به 3 دلیل موقع خرید، محصولات کیا و هینودای رو به اونا ترجیح میدیم (حتی خود شما):

    1. تجربه و پس دادن امتحان محصولات کره ای
    2. محبوبیت بیشتر برندهای کیا و هیوندای در سالهای اخیر
    3. بازار خرید و فروش به مراتب بهتر نسبت به رنو

  • امیر امیر (18 بهمن 1395 ساعت 19:41)

    قیمت ۱۷۴م بدون احتساب مالیات است... قیمت نهایی ۱۸۹م است

  • کاظم کاظم (18 بهمن 1395 ساعت 17:17)

    مثل اینکه شما هم قبول دارین قیافه قبلی ش خیلی خوشکلتر بود که هیچ عکسی ازش نذاشتین...

    محمد محمد (19 بهمن 1395 ساعت 18:05)

    بی شک ظاهر مدل جدیدش جسورانه تر و زیباتره... مخصوصاً رنگهای جدید و زیباش مثل برنزی
    تحلیل ها رو هم در موردش بخونید ... همه تحلیل ها فوق العاده مثبته