1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش اقساطی کیا سورنتو 2016 با اقساط 36 ماهه

فروش اقساطی کیا سورنتو 2016 با اقساط 36 ماهه

26 فروردین 1396
  • 0

اطلس خودرو، نماینده رسمی کیا موتورز کره جنوبی در ایران در شرایط فروش جاری خود، امکان خرید نقدی و اعتباری خودروی شاسی بلند کیا سورنتو را با شرایط متنوع نقدی و اعتباری فراهم کرده است.

شرایط فروش اقساطی کیا سورنتو 2016 با اقساط 36 ماهه

بر اساس اعلام اطلس خودرو، خودروی شاسی بلند کیا سورنتو با قیمت نقدی 218.5 میلیون تومان با تحویل 30 روزه عرضه می‌شود.

اطلس خودرو علاوه بر فروش نقدی، شرایط فروش اعتباری این خودرو را نیز برای علاقه‌مندان فراهم کرده است که بر این اساس خریداران می‌توانند کیا سورنتو را با پیش پرداخت 110میلیون تومانی خریداری کنند و مابقی مبلغ خودرو در اقساط 12 تا 36 ماهه پرداخت خواهد شد. مبلغ اقساط در این طرح با توجه به مدت‌زمان بازپرداخت متفاوت خواهد بود و در بازپرداخت 36 ماهه مبلغ اقساط 4.3 میلیون تومان خواهد بود. خودروها در این طرح نیز به‌صورت 30 روزه ثبت‌نام می‌شوند.

تمامی خودروهای عرضه‌شده از سوی اطلس خودرو معادل 5 سال یا 150هزار کیلومتر گارانتی دارند.

نسل جدید کیا سورنتو با بهره‌گیری از موتور 2.4 لیتری GDI (تزریق مستقیم سوخت) می‌تواند 188 اسب بخار قدرت تولید کند و این قدرت از طریق گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به‌صورت هوشمند به هر دو محور منتقل می‌شود. کیا سورنتو سطح بالایی از امکانات رفاهی و ایمنی را عرضه می‌کند که از آن جمله می‌توان به 6 ایربگ، سیستم مدیریت پایداری خودرو و سیستم کنترل ایستایی در سربالایی اشاره کرد.

به‌علاوه این خودرو مجهز به سیستم تنظیم ارتفاع است که ارتفاع خودرو را در وضعیت‌های مختلف بارگیری یکسان نگه می‌دارد. از نظر رفاهی نیز سورنتو طیف کاملی از امکانات را عرضه می‌کند که از آن جمله می‌توان به سیستم کمکی پارک، ترمز دستی برقی، سقف پانوراما، گرم‌کن فرمان، گرم‌کن صندلی‌های ردیف اول و دوم و سردکن صندلی‌های ردیف اول، تنظیم برقی صندلی‌های ردیف جلو به همراه حافظه برای حافظه برای صندلی‌ها و آیینه‌ها، سیستم ورود و استارت بدون کلید، صفحه‌نمایش 7 اینچی لمسی، کنترل تهویه خودکار و ... اشاره کرد.

شرایط فروش نقد و اقساطی کیا سورنتو 2016:

شرایط فروش اقساطی کیا سورنتو 2016 با اقساط 36 ماهه



نظرات