1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. شرایط فروش نقدی و اعتباری کیا پیکانتو توسط اطلس خودرو

شرایط فروش نقدی و اعتباری کیا پیکانتو توسط اطلس خودرو

13 دی 1395
  • 1

اطلس خودرو، نماینده کیا موتورز کره جنوبی در ایران شرایط فروش نقدی و اعتباری کیا پیکانتو را اعلام کرد.

بر اساس شرایط اعلام شده از سوی اطلس خودرو، کیا پیکانتو، هاچ‌بک شهری کیا را می‌توان در شرایط متنوع نقدی و اعتباری خریداری کرد. قیمت این خودرو در خرید نقدی (بدون در نظر گرفتن مالیات بر ارزش‌افزوده)، 69میلیون و 500 هزار تومان است که به این مبلغ در حدود 5میلیون و 700 هزار تومان مالیات بر ارزش‌افزوده نیز اضافه خواهد شد.

خریداران این خودرو امکان خرید اعتباری کیا پیکانتو را نیز دارند و می‌توانند این خودرو را با شرایط متنوع، به صورت اقساطی خریداری کنند. برای این منظور، خریداران می‌توانند با پرداخت 33میلیون تومان خودرو را خریداری کنند و الباقی مبلغ را در اقساط متنوع یک تا سه‌ساله بپردازند. در هر یک از این شرایط فروش اعتباری، مالیات بر ارزش‌افزوده به صورت جداگانه مورد محاسبه قرار می‌گیرد که مبلغ آن در روش‌های مختلف فروش، مبلغی در حدود 6میلیون و 100 هزار تا 7میلیون و 100 هزار تومان است.

در تمامی روش‌ها، خودرو 30 روزه تحویل خریداران خواهد شد ضمن آنکه تمامی خودروها از 5 سال یا 150 هزار کیلومتر گارانتی اطلس خودرو برخوردارند.

کیا پیکانتو2016، تغییراتی را نسبت به نمونه‌های پیشین خود شاهد بوده است و آپشن های بیشتری را نسبت به مدل‌های قبلی دارد. این خودرو از موتوری با حجم 1250 سی‌سی برخوردار است و می‌تواند 85 اسب بخار قدرت تولید کند که این قدرت از طریق گیربکس 4 سرعته خودکار به چرخ‌های جلو می‌رسد. پیکانتو با وجود ابعاد کوچک بدنه، فضاسازی مناسبی دارد و فضای کافی را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. این خودرو همچنین از فرمان با نیروی کمکی الکتریکی برخوردار است که آسایش بالایی را برای راننده فراهم می‌کند ضمن آنکه باعث افت توان موتور خودرو نمی‌شود. لیست آپشن های ایمنی این خودرو کامل است به‌گونه‌ای که به صورت استاندارد از ایربگ های جلو، جانبی، پرده‌ای و حتی ایربگ زانو نیز برخوردار است و علاوه بر این سیستم‌های کمکی متعددی همچون ترمز ABS، سیستم ترمز کمکی BAS، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی HAC، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی ESC و سیستم مدیریت پایداری خودرو VSM، نیز به صورت استاندارد بر روی آن نصب می‌شود. در زمینه آپشن های رفاهی نیز پیکانتو گزینه‌های مناسبی را ارائه می‌دهد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به کروز کنترل، سیستم ورود و استارت بدون کلید، روکش چرمی فرمان، گرمک کن صندلی‌ها، بلوتوث، سانروف، تهویه مطبوع اتوماتیک و ... اشاره کرد.

 شرایط فروش نقدی و اعتباری کیا پیکانتو

منبع:عصر خودرو



نظرات

  • رضا رضا (14 دی 1395 ساعت 09:04)

    حیف مزدا 2 نیست اینو بخری؟؟!!!!!!!!!خیلی هم ارزونتر و باکیفیتتر.................