1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش نقدی و اعتباری کیا کارنز توسط اطلس خودرو

فروش نقدی و اعتباری کیا کارنز توسط اطلس خودرو

26 اردیبهشت 1396
  • 0

اطلس خودرو، نماینده رسمی کیا موتورز کره جنوبی در ایران در ادامه روند توسعه محصولات خود، فروش کیا کارنز را با شرایط متنوع نقدی و اعتباری آغاز کرد.

فروش نقدی و اعتباری کیا کارنز توسط اطلس خودرو

کیا کارنز به‌عنوان یک مینی‌ون جادار با ظاهری جذاب هرچند در مقایسه با دیگر خودروهای کیا موتورز در ایران خودروی پرفروشی نیست اما مشتریان ویژه خود را دارد، مشتریانی که این خودرو را به دلیل توانایی‌های فنی، فضای جادار داخلی، ظاهر زیبا و البته آپشن‌های رفاهی و ایمنی کامل انتخاب کرده‌اند. اطلس خودرو به‌عنوان نماینده کیا موتورز کره جنوبی در ایران در ادامه روند توسعه عرضه خودروهای کیا موتورز در ایران، کیا کارنز را با شرایط متنوع فروش نقدی و اعتباری به بازار عرضه کرده است.

بر اساس اعلام اطلس خودرو، کیا کارنز با قیمت نقدی 155 میلیون تومان عرضه می‌شود و خریداران مبلغ این خودرو را طی سه مرحله در پرداخت‌های 40، 35 و 80 میلیون تومانی پرداخت خواهند کرد.

علاوه بر این اطلس خودرو برای علاقه‌مندان این خودرو شرایط فروش اعتباری را نیز در نظر گرفته است که در آن می‌توانید با پیش‌پرداخت 75میلیون تومانی، این خودرو را در اختیار بگیرید. پیش‌پرداخت این خودرو طی دو مرحله 40 و 35 میلیون تومانی انجام خواهد شد و بقیه مبلغ خودرو در اقساط 12، 18 و 24 ماهه پرداخت خواهد شد. در تمام شرایط فروش نقدی و اعتباری کیا کارنز، خودروها با شرایط 60 روزه تحویل مشتریان خواهند شد. خودروهای عرضه شده از سوی اطلس خودرو 5 سال یا 150هزار کیلومتر گارانتی خواهند داشت.

 فروش نقدی و اعتباری کیا کارنز توسط اطلس خودرو

کیا کارنز را بیشتر بشناسید

کیا کارنز به‌عنوان یک مینی‌ون، خودروی بزرگ و با امکاناتی است ضمن آنکه موتور مناسبی بر روی آن نصب شده است تا از این نظر نیز خریداران کمبودی حس نکنند. بر روی این خودرو موتور دو لیتری چهار سیلندر با فناوری تزریق مستقیم سوخت نصب شده است که می‌تواند 166 اسب بخار قدرت و 213 نیوتون متر گشتاور تولید کند که برای این خودرو ارقام مناسبی است. نیروی این موتور از طریق یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو می‌رسد و ترکیب این موتور و گیربکس درمجموع مصرف سوخت متوسط 7.9 لیتری را برای این خودرو به ارمغان آورده است.

از نظر امکانات رفاهی، کیا کارنز به‌عنوان یک خودرو خانوادگی خودروی کاملی است و با بهره‌گیری از 6 ایربگ، سیستم کنترل پایداری الکترونیک ESC، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی HAC، سیستم مدیریت پایداری خودرو VSM و البته ترمزهای مجهز به ABS و EBD و ESS از نظر ایمنی خودرویی تایید شده است به‌ویژه آنکه توانسته 5 ستاره ایمنی را از Euro NCAP از آن خود کند.

در زمینه امکانات رفاهی نیز کارنز خودروی کاملی است و به‌راحتی می‌تواند نیازهای یک خانواده را برطرف کند. سیستم پارک با دوربین و سنسورهای کامل، تعویض دنده از روی فرمان، ترمز پارک الکترونیکی، ورود بدون کلید، کروز کنترل، سانروف پانوراما، تهویه اتوماتیک دوگانه با خروجی برای سرنشینان عقب، صندلی برقی راننده، گرم‌کن صندلی‌ها، رادار نقاط کور و ... از جمله امکانات رفاهی این خودرو است.

کیا کارنز با طول 4.5 متر و فاصله محوری 2.7 متر، خودروی جاداری است ضمن آنکه با ارتفاع 1.6 متری، فضای سقف زیادی را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد تا بتواند به‌عنوان یک آلترناتیو مناسب و اقتصادی برای خودروهای شاسی‌بلند مطرح شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط فروش خودرو کیا کارنز می‌توانید به وبسایت اطلس خودرو به آدرس www.atlaskhodro.com مراجعه کنید.



نظرات