1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. ثبت‌نام تاکسی برلیانس از امروز شروع شد + قیمت

ثبت‌نام تاکسی برلیانس از امروز شروع شد + قیمت

23 اردیبهشت 1397
  • 2

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، گفت: تفاهم نامه ورود تاکسی برلیانس به ناوگان حمل و نقل عمومی را با شرکت سایپا نهایی کرده‌ایم و ثبت‌نام این خودرو از امروز آغاز می‌شود.

 ثبت‌نام تاکسی برلیانس از امروز شروع شد + قیمت

مرتضی ضامنی با بیان اینکه ثبت نام تاکسی "برلیانس" از امروز آغاز می‌شود، اظهارکرد: متقاضیان دریافت این تاکسی برای ثبت‌نام می‌توانند از طریق دو سامانه‌ "توسعه ناوگان تاکسیرانی" و " یکپارچه نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری" اقدام کنند. سامانه توسعه ناوگان تاکسیرانی تعریف شده است و سازمان‌های تاکسیرانی متقاضیانی را که قصد دریافت تاکسی برلیانس را دارند در این سامانه ثبت نام می کنند.

سامانه "یکپارچه نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری" به زودی

وی ادامه داد: همچنین متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه "یکپارچه نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری" نیز برای ثبت نام این تاکسی اقدام کنند که به زودی فعال خواهد شد.

ضامنی در این باره توضیح داد: سامانه "یکپارچه نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری" آماده است و به وزارت صنعت اعلام آمادگی کرده‌ایم تا آنها نیز اقدامات خود را انجام دهند تا بتوانیم فراخوان ثبت نام را اعلام کنیم و نوسازی ناوگان فعال شود.

نحوه واگذاری خودروهای برلیانس

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در ادامه به نحوه واگذاری خودروهای برلیانس اشاره کرد و گفت: یکی از مزیت های این طرح نسبت به طرح های دیگر این است که سخت‌گیری‌ها در حوزه تضامین بانکی برطرف شده است و رانندگان با دادن چک به صورت اقساط شش ماه به شش ماه می‌توانند خودروی جدیدشان را تحویل بگیرند. همچنین به فراخور مدت بازپرداخت و مبلغ وامی که راننده تقاضای استفاده دارد، نرخ سود متفاوت و میانگین آن حدود 16 درصد است.

وی به زمانبندی تحویل این خودروها نیز اشاره کرد و گفت: زمانبندی تحویل این خودروها سیر صعودی دارد؛ به طوری که در ماه اول خرداد 100 خودرو و در ماه‌های بعدی به ترتیب 400 و 1500 دستگاه تحویل داده خواهد شد و این تعداد در ماه‌های بعد افزایش خواهد داشت.

قیمت خودروی تاکسی برلیانس حدود 43 میلیون تومان

ضامنی همچنین با بیان اینکه قیمت خودروی برلیانس حدود 43 میلیون تومان است، اظهارکرد: برای افرادی که قصد دارند از تسهیلات تاکسیرانی استفاده کنند نرخ خودرو این قیمت است، ولی به افرادی که متقاضی دریافت خودرو به صورت نقدی باشند مبلغ 20 میلیون ریال تخفیف داده خواهد شد.

شرایط فروش:

 ثبت‌نام تاکسی برلیانس از امروز شروع شد + قیمت

منبع ایسنا


نظرات

  • علی علی (23 اردیبهشت 1397 ساعت 17:01)

    رانندگان تاکسی ازاین آشغال چینی استفاده نمبکنند

  • ایرانی ایرانی (23 اردیبهشت 1397 ساعت 12:34)

    با توجه به این آلایندگی ها و صدمات زیاد به وضعیت اقتصادی ، فرهنگی ، بهداشتی و ... چرا متولیان ما برای ناوگان شهری از خودرو های داخلی و برقی استفاده نمی کنند.
    یک بار استفاده کنید اگر درد نداشت بقیش رو هم برقی کنید.