1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. اعلام شرایط جدید فروش متنوع تویوتا راوفور2017 + جدول

اعلام شرایط جدید فروش متنوع تویوتا راوفور2017 + جدول

7 آبان 1396
  • 0

تویوتا راوفور به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات ایرتویا محسوب می شود. این شاسی بلند زیبا در بازار ایران رقبای زیادی دارد اما توانسته بخاطر بالا بودن کیفیت تولید و ارائه خدمات پس از فروش توسط شرکت ایرتویا جزو پرفروش ترین شاسی بلندهای بازار شناخته شود.

شرکت ایرتویا به جهت افزایش جذابیت فروش، شرایط فروش جذابی را برای محصول شاسی بلند زیبای خود درنظر گرفته است که به صورت نقد و اقساط قابل خریداری است.

 اعلام شرایط جدید فروش متنوع تویوتا راوفور2017 + جدول

در شرایط فروش فعلی ایرتویا، تویوتا راوفور در دو تیپ با امکانات متنوع به فروش می رسد.

علاقه مندان به خریداری تیپ T3-V تویوتا راوفور، می توانند این خودرو را به صورت تحویل فوری و شرایط اقساطی متنوع تهیه نمایند.

خریداران در صورت انتخاب شرایط نقدی تیپ T3-V تویوتا راوفور از " یکسال بیمه بدنه رایگان " به عنوان هدیه ویژه بهرمند خواهند شد. قیمت نهایی تویوتا راوفور تیپ T3-V در شرایط " نقدی" با احتساب تمامی هزینه ها معادل ۲۶۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

همچنین در شرایط فروش اقساطی نیز خریداران محترم از تسهیلات ۶۰ میلیون تومانی بدون کارمزد بهرمند خواهند شد. باز پرداخت این تسهیلات به صورت ۱۲ ماهه می باشد. ضمن آنکه مشتریان می توانند از تسهیلات ۹۰ میلیون تومانی با کارمزد ۱۹% و بازپرداخت ۲۴ ماهه نیز بهره مند شوند.

تیپ T3-E تویوتا راوفور نیز با برچسب قیمتی ۲۶۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به همراه شرایط فروش اقساطی با تسهیلات ۴۰ و یا ۹۰ میلیون تومانی در این بخشنامه به چشم می خورد. باز پرداخت تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی نیز به صورت ۸ ماهه و بدون کارمزد می باشد. همچین مشتریان می توانند از تسهیلات ۹۰ میلیون تومانی با بازپرداخت ۱۸ ماهه بهره مند شوند.

تویوتا راوفور از یک پیشرانه پر قدرت ۲.۵ لیتری برخوردار بوده که این پیشرانه قادر به تولید ۱۷۷ اسب بخار قدرت در ۶۰۰۰ دور بردقیقه و ۲۳۳ نیوتن متر گشتاور در ۴۱۰۰ دور بردقیقه است. این خودرو از سیستم چهارچرخ متحرک (4WD) و جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک با قابلیت تیپترونیک برای انتقال قدرت بهره مند است.

از جمله امکانات تیپ فول تویوتا راوفور می توان به سیستم تثبیت سرعت (کروز کنترل)، سیستم هوشمند ورود بدون کلید+ دکمه استارت، سیستم کنترل اتوماتیک سرعت در سر پائینی (DAC)، سیستم کنترل لغزش خودرو برروی سطوح لغزنده (TRC)، سیستم کنترل اتوماتیک در سر بالایی(HAC)، کیسه هوای راننده، سرنشین جلو، جانبی سرنشینان جلو و پرده ای، تنظیم چند حالته و برقی صندلی راننده، تودوزی چرم، آینه الکتروکرومیک، سیستم صوتی با قابلیت پخشAM/FM/CD/USB/DVD/AUX به همراه صفحه نمایشگر، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با قابلیت تنظیم دوگانه دما برای سرنشینان جلو، سیستم تنظیم اتوماتیک نور چراغ های جلو (Auto leveling)، سیستم هشدار دهنده فشار باد تایرها، دوربین عقب، سان روف، درب صندوق عقب برقی هوشمند ( باز شدن با کمک سنسور حرکتی پا) و ... اشاره کرد.

جدول شرایط فروش تویوتا راوفور :

 اعلام شرایط جدید فروش متنوع تویوتا راوفور2017 + جدول

منبع ایرتویا


نظرات