1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. اعلام شرایط فروش متنوع تویوتا راوفور شهریور 96

اعلام شرایط فروش متنوع تویوتا راوفور شهریور 96

26 شهریور 1396
  • 1

استقبال از خودروهای شاسی بلند و کراس اوور در بازار ایران هرساله بیشتر می شود. خریداران بسیار زیادی هستند که تمایل به خرید خودروهای شاسی بلند یا کراس اوور دارند. خودروهایی که با توجه به ارتفاع بلندشان نسبت به دیگر خودروها تسلط بهتری را برای راننده در حین رانندگی به ارمغان می آورند.

 ????? ????? 40???? ??

تویوتا راوفور به عنوان یکی از محبوب ترین خودروهای شاسی بلند تویوتا شناخته می شود. شاسی بلندی که با توجه به ابعاد و اندازه متوسط خود دارای عملکرد خوبی در آفرود و تردد از مسیرهای صعب العبور است.

در سال 2016 نسخه فیس لیفت تویوتا راوفور وارد بازارهای جهانی شد، خودرویی که به سرعت توسط شرکت ایرتویا نماینده انحصاری محصولات تویوتا در ایران وارد کشور شد.

حضور تویوتا راوفور در بازار ایران چالش بسیار بزرگی برای رقبا به همراه داشته است.

شاسی بلند پرفروش تویوتا، در دو تیپ T3-V و T3-E در بازار ایران عرضه می شود. این خودرو دارای یک پیشرانه 4 سیلندر با آرایش خطی و حجم 2.5 لیتر است. این پیشرانه قادر به تولید 177 اسب بخار قدرت در 6000 دور بردقیقه و حداکثر گشتاور 233 نیوتن متر در 4100 دور بردقیقه است.

از دیگر مشخصات فنی تویوتا راوفور می توان به جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک تیپترونیک، سیستم انتقال نیرو چهار چرخ متحرک (4WD)، ظرفیت باک 60 لیتر، وزن خالص 1780 کیلوگرم و ترمزهای دیسکی خنک شونده اشاره کرد.

راوفور دارای امکانات و تجهیزات متنوعی است که با توجه به تیپ بندی، در خودرو موجود می باشد. در این خودرو امکانات و تجهیزات رفاهی نظیر سیستم برقی فرمان با تنظیم تلسکوپی، کلیدهای تنظیم سیستم صوتی روی فرمان، تنظیم برقی چند حالته صندلی راننده، پوشش چرم صندلی ها، صفحه نمایش رنگی 8 اینچی با سیستم مولتی مدیا برای سرنشینان عقب، تنظیم برقی آینه های جانبی، آینه های جانبی تاشو اتوماتیک، چراغ های مه شکن جلو، سیستم اتوماتیک تنظیم زاویه نور چراغ های جلو، گرمکن شیشه عقب، سانروف، صندوق عقب برقی، درب برقی هوشمند صندوق عقب ( باز شدن به کمک سنسور حرکتی پا)، سنسور کمکی پارک، سنسور پارک عقب، دوربین عقب و... اشاره کرد.

تویوتا رافور علاوه بر دارا بودن امکانات و تجهیزات رفاهی بسیار کامل دارای جدیدترین امکانات ایمنی است. این شاسی بلند ژاپنی دارای امکانات ایمنی مختلفی است که می توان به سیستم ترمز ضد قفلABS، سیستم کنترل پایداری (VSC)، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)، سیستم افزایش دهنده قدرت در ترمزگیری (BAS)، سیستم کنترل لغزش خودرو بر روی سطح لغزنده (TRC)، کروز کنترل هوشمند، سیستم کنترل اتوماتیک در سربالایی (HAC)، سیستم کنترل اتوماتیک سرعت در سر پایینی (DAC) و سیستم هشدار دهنده باد لاستیک ها اشاره کرد. شرکت ایرتویا نیز در جدیدترین بخشنامه فروش خود، شرایط ویژه این شاسی بلند زیبا و با کیفیت را اعلام کرده است.

بخشنامه و شرایط فروش تابستانه تویوتاراوفور به ترتیب زیر می باشد :

 اعلام شرایط فروش متنوع تویوتا  راوفور شهریور 96

منبع ایرتویا


نظرات

  • حسن حسن (28 شهریور 1396 ساعت 11:36)

    چند وقتی هست که یک خودرو ساز خارجی برای خرید یکی از محصولاتش خریدار و خانواده را برای شام دعوت می کند و این می شود اشانتیون خرید یک خودرو در ایران. به خدا قسم از این که توی این مملکت زندگی میکنم شرمشارم میترسم فردا برای خرید خودرو برای خانواده جوراب هدیه دهند خاک توی سرتان با این ...... که اداره می کنید