1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. شرایط رسمی فروش سیتروئن c3 اعلام شد

شرایط رسمی فروش سیتروئن c3 اعلام شد

24 اردیبهشت 1397
  • 1

شرکت سایپا سیتروئن همزمان با آغاز دومین سال فعالیت مفتخر است تا پیش فروش خودروی سیتروئن C3 ، اولین‌ محصول تولیدی خود در ایران را اعلام دارد.

شرایط رسمی فروش سیتروئن c3 اعلام شد

شرایط رسمی فروش سیتروئن c3 اعلام شد

سی ۳ بعنوان یکی از پرفروشترین خودروهای سیتروئن با رکورد فروش ۳۰۰ هزار دستگاه تا تاریخ اکتبر ۲۰۱۶، اینک در ترکیب رنگی بدنه سفید / سقف قرمز و با پیشرانه ۱۶۵ THP و گیربکس اتوماتیک EAT6 در ایران تولید و عرضه می‌شود.

سیتروئن سی ۳ اولین خودروی تولیدی شرکت سایپا سیتروئن حاصل همکاری، مشارکت و سرمایه گذاری شرکت‌های سیتروئن فرانسه و سایپا ایران می‌باشد که در کارخانه تولیدی کاشان به تولید می‌رسد.


برای اولین بار رونمایی از این مدل طی مراسمی در آذر ماه ۱۳۹۶ در نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران به انجام رسید و در حال حاضر جهت بازدید عموم علاقمندان در مرکز تجاری ملل واقع در خیابان فیاضی (فرشته ) تهران به نمایش گذاشته شده است.

شرایط رسمی فروش سیتروئن c3 اعلام شد

پیش فروش سیتروئن سی ۳ از تاریخ 26 اردیبهشت 1397 راس ساعت 11 صبح و از طریق وبسایت ایران ای ‌کار و با پیش پرداخت 600 میلیون ریال آغاز خواهد شد. سایپا سیتروئن از طریق نمایندگی‌های منتخب خود تحویل خودروهای ثبت نامی را از شهریور سال 1397 و بر اساس اولویت ثبت نام به مشتریان محترم آغاز خواهد کرد . لازم به ذکر است قیمت قطعی خودرو C3 در زمان ارسال دعوتنامه رسما به خریداران محترم اعلام خواهد شد.

همچ علاقمندان میتوانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص پیش فروش و ثبت نام به سایت رسمی سایپا سیتروئن به ادرس :

www.saipa-citroen.com و صفحه رسمی اینستاگرام سایپا سیتروئن :

www.instagram.com/saipa.citroen مراجعه نمایند.

همچنین میتوانید بازدید car.ir از خط تولید این خودرو در کاشان و همینطور تجربه رانندگی و بررسی این خودرو را نیز مشاهده نمایید.

گزارش بازدید از کارخانه سایپا سیتروئن در کاشان

نخستین تجربه رانندگی با سیتروئن C3، محصول جدید سایپا سیتروئن

شرایط رسمی فروش سیتروئن c3 اعلام شد

منبع


نظرات

  • vahid vahid (24 اردیبهشت 1397 ساعت 08:12)

    فقط تو ایران اتفاق میفته که ماشین میخری ولی قیمتشو نمیدونی!!!!!!!!!!!!!